زن 47 ساله ای که به اتهام سرقت اینترنتی دستگیر شده است در حالی که عنوان می کرد من از سرقت کارت عابر بانک مرد مسافر اطلاعی ندارم و همواره شارژ تلفن همراهم را از خواربار فروشی محله خریداری می کنم به کارشناس اجتماعی کلانتری شیرازی مشهد گفت: من اهل تهران هستم و از سال ها قبل در مشهد ساکن شده ام.

حدود 30 سال قبل وقتی با «حسن» ازدواج کردم به خاطر موقعیت شغلی همسرم به مشهد مهاجرت کردیم. در طول این سال ها اگرچه زندگی ام با فراز و فرودهای زیادی همراه بود و با مشکلات حادی روبه رو بودم اما باز هم احساس آرامش داشتم و همه وقتم را صرف تربیت فرزندانم می کردم تا این که روزی پی به ماجرایی بردم که همه زندگی ام را به هم ریخت و آسایش و آرامشم را از بین برد.

ماجرای بدبختی های من از حدود 18 ماه قبل زمانی شروع شد که فهمیدم همسرم با زن جوانی آشنا شده که هم سن و سال دختر بزرگم است اگرچه من به طور اتفاقی همسرم را با آن زن دیدم اما «حسن» همچنان رابطه پنهانی خود با آن زن را انکار می کرد.

این در حالی بود که او همه درآمدش را صرف خوشگذرانی با آن زن می کرد و به من و فرزندانم اهمیتی نمی داد و وقتی اعتراض می کردم و مشاجره هایمان بالا می گرفت او همین درگیری های خانوادگی را بهانه قرار می داد و با حالت قهر منزل را ترک می کرد به طوری که گاهی قهر او بیشتر از یک ماه طول می کشید و به منزل باز نمی گشت.

آن زن مرموز زندگی ام را به نابودی کشاند و با محبت هایی که نسبت به شوهرم روا می‌داشت او را مجذوب خودش کرده بود به طوری که ماشینش را در اختیار حسن قرار داده و همه امکانات رفاهی را به پای او ریخته بود.

در این شرایط وقتی فهمیدم آن زن جوان را به عقد موقت خودش درآورده حاضر شدم اجاره منزل و مخارج من و فرزندانم را بپردازد و آن زن هم در کنار ما زندگی کند. تصمیم داشتم فقط به خاطر این که سایه مردی بالای سرم باشد از هوویم همانند دختر خودم مراقبت کنم ولی آن زن همواره عامل اصلی مشاجره و درگیری های بین من و همسرم بود تا این که چند هفته قبل سیم کارتم را گم کردم در حالی که اینترنت آن فعال بود ولی من از اینترنت استفاده نمی کردم تا این که مأموران کلانتری مرا به اتهام سرقت کارت عابربانک یک مسافر و خرید شارژ اینترنتی از همه موجودی آن کارت دستگیر کردند اگرچه هنگام دستگیری ترسیده بودم و در منزل را باز نکردم اما من سرقتی انجام نداده ام و همه این کارها نقشه های زیرکانه هوویم است تا از این طریق مرا گرفتار کند...

شایان ذکر است این زن 47 ساله در حالی به مقامات قضایی معرفی شد که دخترش مدعی بود مادرم شارژهای اینترنتی زیادی برای من خریده است و...

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به مرد شیطان صفت در سلول توسط زندانیان! +عکس

فوری / مرگ تلخ 2 کودک ریگانی در جشن عروسی

نقشه کثیف برای مرد و زنی که به همسرشان شک داشتند!

آزار و اذیت وحشیانه پسر بچه 2 ساله از سوی مادر دوجنسه! + عکس

​نقشه مراد برای نجات فیروزه از دست بی دین ها / شیرین خاکستر داد تا زیبایی ام را پنهان کنم! + عکس

نیلوفر را به زور عروس 3 مرد کردند!

انتقام بی رحمانه فرنگیس 20 ساله از شهروز و دوستانش

دستگیری مرد سگ آزار جنجالی در خوزستان + فیلم و عکس

بلای هولناکی که زن صیغه ای بر سر زن شوهرش موقتش آورد!

این عکس ندا 7 ساله است که مرد شیطان صفت او را در خلوتگاه کشت

شوهرم را به خاطر باردار کردن دوست صمیمی ام به زندان انداختم!

این عکس ندا 7 ساله است که مرد شیطان صفت او را در خلوتگاه کشت

کدخبر: 88103 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟