تردد 5 میلیون خودرو در مازندران/ غرق شدن سه نفر در دریا

سردار سید محمود میر فیضی با اشاره به حضور مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور در این استان به اجرای طرح های ویژه ترافیکی و انتظامی در این ایام در راستای برقراری نظم و امنیت ، از ثبت تردد بیش از 455 هزار دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی ورودی به استان مازندران (کندوان ،هراز و فیروزکوه ) خبر داد.
سردار میرفیضی افزود: برابر آمارهای ثبت شده، کل تردد خودروها در محورهای مواصلاتی و بین شهری سطح استان در ایام تعطیلات عید فطر بیش از پنج میلیون و 600 هزار دستگاه بوده است.
وی به کاهش 11 درصدی حوادث رانندگی در این ایام و وقوع دو فقره حادثه رانندگی منجر به فوت خبر داد و ادامه داد : در این حوادث، یک عابر پیاده در شهرستان "چالوس" و یک سرنشین خودرو در محور "هراز" جان خود را از دست دادند.
میرفیضی همچنین از برخورد با 11 هزار فقره تخلف رانندگی در معابر درون شهری از سوی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت: در این رابطه 160 دستگاه خودرو به همراه 150 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شد.
فرمانده انتظامی استان مازندران از حضور فعال ماموران انتظامی در سواحل دریا، تفرجگاه ها و مناطق تفریحی و توریستی در راستای پیشگیری و مقابله با جرائم خبر داد و اذعان داشت: در طول سه روز گذشته، وقوع سرقت ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 9 درصد کاهش داشته است.
وی با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت جوی هوا و هشدار های پلیس به مسافران و گردشگران در خصوص رعایت نکات ایمنی در سواحل دریا، از غرق سه نفر از هموطنان در تعطیلات خبر داد.
سردار محمود میرفیضی در پایان به اولویت پلیس در طرح های سالم سازی دریا اشاره کرد و خاطرنشان کرد: برقراری نظم و امنیت و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی اولویت پلیس در سواحل دریا است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 88122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟