متهم از طبقه ششم دادسرا خود را پایین انداخت / جزئیات پرونده متهم و همدستش

این سناریو زمانی کلید خورد که کارشناس خدمات بانکی روز 14 تیر ماه متوجه برداشت 2 میلیون و پانصد هزار تومان از حساب بانکی 10 مشتری در شرق تهران شد و فردای آن روزنیز این برداشت از 50 حساب غیر شخصی دیگر که بیشتر حساب سازمان ها بود صورت گرفت.
بدین ترتیب پلیس فتا برای ردیابی عامل برداشت این حساب ها وارد عمل شد و در گام نخست توانست مرد جوانی را که دسترسی به داده های بانکی این سازمان ها را داشت شناسایی کند.
امیر که راهی جز اعتراف نداشت گفت: ابتدا اطلاعات بانکی را روی فلش ریخته و در اختیار همدستم محمد قرار دادم و او با در دست داشتن کارت های خام اقدام به جعل کارت های هدیه کرده و سپس هردو اقدام به برداشت پول از حساب های بانکی می کردیم.
در ادامه ماموران کلانتری 106 نامجو روز جمعه 18 تیرماه در عملیات پلیسی موفق به دستگیری محمد شدند و او در وقت بازپرس کشیک هدف تحقیق قرار گرفت که بازپرس پرونده با قرار وثیقه 500 میلیون ریالی دستور بازداشت متهم را صادر کرد.
محمد در حالی که دستبند روی دستانش بسته شده بود در طبقه ششم دادسرای ناحیه 31 جرایم رایانه ای وقتی متوجه باز بودن پنجره راهرو شد در یک لحظه تصمیم مرگباری را گرفت و از طبقه ششم به پایین پرید.
بنا به این گزارش، برادر محمد با مراجعه به پلیس اعلام شکایت کرده تا کسانی که با سهل انگاری شان موجب مرگ برادرش شده اند دستگیر شوند و پرونده برای تحقیقات بیشتر به دادسرای جنایی تهران انتقال داده شده است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 88192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟