جوانان 16-15 ساله در رختکن باشگاهها آمپول مرگ می‌زنند+عکس

چندی پیش یکی از قوی ترین مردان ایران از وجود مافیای دارو در بدنسازی و مصرف بی رویه استروئید و هورمون و آمپول خبر داد.
محراب فاطمی اظهار کرد: از روزی که در این رشته مشغول به فعالیتم نزدیک 8-9 نفر از ورزشکاران این رشته را با چشمان خودم دیده‌ام که به خاطر مصرف استروئید و زدن آمپول‌های مختلف از دنیا رفته‌اند. متاسفانه این آمار در باشگاه‌های بدنسازی رو به رشد است و کسی هم نیست که به این موضوع ورود کند و جلوی آن را بگیرد. متاسفانه مافیای دارو در ورزش بدنسازی بیداد می‌کند و کسی هم نیست که جلوی این افراد را بگیرد.
وی گفت: اگر جای مسئولان بودم، شدیدا با توزیع مواد استروئید و هورمون و آمپول در باشگاه‌های ورزشی برخورد می‌کردم و با افرادی که این نوع اقلام را پخش می‌کنند، به بدترین شکل ممکن به عنوان قاچاقچی برخورد می‌کردم. من سال‌ها در این رشته هستم و وقتی می‌بینم جوانان 16-15 ساله در رختکن باشگاه آمپول می‌زنند شدیدا تاسف می‌خورم. ما روزی که این رشته را بنیان‌گذاری کردیم نمی‌دانستیم این همه حاشیه گریبانگیر این رشته خواهد شد. متاسفانه روز به روز داروهای جدیدتر و البته تاریخ گذشته وارد کشور می‌شود و به دفعات دیده‌ام نفراتی که با استفاده از این داروها دچار مرگ شده‌اند اما متاسفانه با این وجود باز هم بعضی ورزشکاران این رشته درس عبرت نمی‌گیرند.
وی خاطر نشان کرد: توصیه من به جوانان این است که سالم ورزش کنند. اینقدر عجول نباشند که ره صد ساله را بخواهند یک شبه بروند؛ همه به محض ورود به این رشته به دنبال این هستند با زدن آمپول و استفاده از داروهای مختلف سریعا خودی نشان بدهند و همین موضوع مشکلات زیادی برایشان به وجود می‌آورد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 88231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟