تشییع پیکر شهید عرصه نظم و امنیت بر دستان مردم ولایتمدار جیرفت

به گزارش خبرنگاران ، مراسم تشییع جنازه شهید والامقام "سجاد آباریان" با حضور کارکنان انتظامی، خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور و ولایتمدار جیرفت از میدان امام خمینی(ره) تشییع و پس از اقامه نماز در گلزار شهدای این شهرستان تشییع شد.
در این مراسم امام جمعه شهرستان جیرفت با بیان این که از طرف مقام معظم رهبری ششم تا دوازدهم تیر ماه هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است، گفت: هنوز چند روزی از این هفته نگذشته بود که خون پاک جوانان ما به دست مدعیان دروغین حقوق بشر ریخته شد که این سندی بر ادعای دروغین آمریکا و هم پیمانان آنان است که شعار حقوف بشر را سر می دهند.
وی در پایان با بیان این که امروز دشمن از طریق ماهواره و شبکه های اجتماعی مرزهای عقیدتی و درونی ما را هدف قرار داده ، گفت :بصیرت، هوشیاری و حضور در صحنه ها دشمنان را در اهداف پلید خود ناکام خواهد گذاشت.
گفتنی است استوار دوم شهید سجاد آباریان از شهدای عرصه نظم و امنیت است که در تاریخ 16/4/95 در هنگ مرزی "جکیگور" استان سیستان و بلوچستان و در درگیری با تروریست ها و اشرار مسلح به فیض شهادت نائل آمد.روحش شاد و راهش پر رهرو باد! برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 88305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟