اقدام کثیف و بی رحمانه داماد در برابر مادرزن+عکس

به گزارش خبرنگار رکنا، عصر دوم مهر 92 زنی هراسان با کلانتری پاکدشت تماس گرفت و از کشته شدن دختر 34ساله اش به نام معصومه خبر داد.
پلیس وقتی به این خانه رفت و با جنازه خونین زن جوان روبه رو شد در بررسی ها پی برد این زن قربانی اختلاف خانوادگی با همسر 39ساله اش به نام محمد شده است. محمد که در گوشه اتاق ایستاده بود در همانجا به قتل همسرش اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جنایت پرداخت.
این مرد دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغرعبداللهی و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.
در این جلسه مادر قربانی که ولی قهری دختر 12ساله متهم و قربانی است در جایگاه ویژه ایستاد و برای دامادش حکم قصاص خواست. این زن گفت: دخترم و دامادم با هم اختلاف داشتند. بی کاری دامادم هم اوضاع را بدتر کرده بود تا اینکه 20 روز قبل از این ماجرا دخترم قهر کرد و به خانه ام آمد.
وی ادامه داد: آن روز دامادم به خانه مان آمد تا دخترم را همراه خودش به خانه اش ببرد اما دخترم در خانه نبود. من از دامادم دعوت کردم داخل خانه ام بیاید و منتظر بماند. وقتی دخترم به خانه بازگشت با دیدن شوهرش عصبانی شد و آنها با هم درگیر شدند. دامادم کارد آشپزخانه را به دست گرفت و مقابل چشمان من دو ضربه به سر دخترم زد. من همان لحظه از اتاق بیرون ر فتم و در را به روی دامادم قفل کردم و با پلیس تماس گرفتم.
این زن در حالی که اشک می ریخت گفت: حاضرم تفاضل دیه را بپردازم تا دامادم قصاص شود.
سپس محمد پشت تریبون دفاع ایستاد و گفت: در مغازه نان فانتزی کار می کردم و زندگی بدی نداشتم تا اینکه بی کار شدم. از آن موقع به بعد دعواهای من و همسرم شدت گرفت و معصومه مدام به من سرکوفت زد.او قهر کرده بود که برای آشتی با او به خانه مادرش رفتم اما معصومه به محض روبه رو شدن با من فحاشی کرد.من که کنترل اعصابم را از دست داده بود با کارد آشپزخانه هفت ضربه به او زدم. اما واقعا قصد کشتن معصومه را نداشتم.
بنابه این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و محمد را به قصاص محکوم کرد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.




اخبار زیر را از دست ندهید:
شلیک های مرد عرب به همسرش خیانتکارش
شاه دزد مشهدی در 90 روز هشتاد سرقت انجام داد
این شناگر خارق العاده تنها 22 ماه دارد +تصاویر
مزاحم عجیب خانم‌های محله در تله افتاد +عکس
170 میلیارد بدهی خانواده مدیرعامل برکنارشده بانک رفاه

 

حادثه ای دوباره برای سربازان با 6 قربانی و زخمی+عکس

کدخبر: 88312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نیره خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟