دردسرجنایی ارثیه مادری برای خواهران

چندی پیش خواهر و برادر جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران ادعا کردند دیگر خواهرانش برای دست یابی به ارث میلیونی، مادرشان را به قتل رسانده اند و با داستانسرایی قصد دارند راز مرگ مادرمان پنهان بماند.
تحقیقات این پرونده در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران بر عهده بازپرس ایلخانی قرار گرفت و دختر جوان در ادعاهایش گفت: سالها پیش پدرم فوت کرد و قبل ازمرگش نیز همه اموالش را به نام مادرم کرده بود و از وی خواسته بود خودش برای تقسیم ارث تصمیم بگیرد.
این دختر ادامه داد: مدتی با مادر و یکی ازخواهرانم سر مسائل خانوادگی اختلاف پیدا کردیم و همین باعث جدایی من از خانواده ام شد و در این مدت خواهرم به مادرم سرکشی می کرد تا اینکه شنیدم مادرم همه اموالش را به نام خواهر بزرگترمان که در امریکا است زده و زمانیکه برای پیگیری این ماجرا وارد عمل شدم از خواهرم شنیدم مادرم در روزهای جدایی من از آنها دچار ایست قلبی شده و جانباخته است.
ابتدا همه چیز برایم عادی به نظر می رسید اما به تازگی متوجه شدم خواهرم قصد دارد به امریکا برود و در کنار خواهر بزرگمان زندگی کند و احساس می کنم همه این ماجراها نقشه از پیش تعیین شده بوده و خواهرم با توجه به اینکه یک دوره کلاس های داروشناسی رفته است مادرم را مسموم کرده و همین قرص ها باعث مرگ مادرمان شده است وحالا 2 خواهرم می خواهند همه پول ها را بالا بکشند و از ماجرای کشته شدن مادرمان نیز قصر در بروند.
بازپرس ایلخانی در این مرحله دستور داد تا تحقیقات ویژه در این پرونده آغاز شود و در همان ابتدا نظریه پزشکی قانونی نشان از آن داشت که مادر خانواده به خاطر مشکل تنفسی و ایست قلبی ناشی از کهولت سن به کام مرگ فرو رفته است.
سپس دیگر دختر این خانواده که قصد رفتن به امریکا را داشت هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: سالها بود که از مادرم پرستاری می کردم و این در حالی بود که خواهر و برادرم حتی یکبار هم حال مادرمان را نپرسیدند و حالا می خواهند با تهمت زدن زندگی ام را خراب کنند.
مگر می توانم به مادری که هر روز از او پرستاری می کردم آسیبی برسانم و همگی می دانستند که مادرمان همه اموالش را به نام خواهر بزرگمان زده است چون خواهر و برادرم با مادرم اختلاف داشتند و از ما جدا شده بودند.
بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی با توجه به داستانسرایی های 2 خواهر دستور داد تا تحقیقات تکمیلی این پرونده در اداره 10 پلیس آگاهی تهران آغاز شود تا ابهامات موجود در پرونده حل شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 88319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟