کشف جزئیات جدید از پرونده حمله مسلحانه در کرمانشاه/ پلاک خودرو عوامل حادثه جعلی است

مجتبی ملکی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با آخرین جزئیات حمله مسلحانه در منطقه مرزی ریجاب از توابع استان کرمانشاه اظهار کرد: همکاران انتظامی، نظامی و امنیتی در حال انجام تحقیقات هستند ولی به طور قطعی نمی‌توان اظهار نظر کرد که عملیات تروریستی از طرف عوامل یا گروهک خاصی بوده است.
وی ادامه داد: پس از بازرسی از خودروی این افراد مشخص شده است که پلاک خودرو جعلی بوده و حتی شماره موتور و بدنه خودرو از قبل مخدوش بوده است.
این مقام قضایی ادامه داد: متاسفانه خودرو به نحو عجیبی سوخته که نشان می دهد عملیات از قبل طراحی و برنامه ریزی شده است.در حال حاضر همکاران انتظامی و راهور در حال بررسی هستند که آیا خودرو سرقت ی بوده است یا خیر؟
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه درخصوص وضعیت جسمانی فرماندار دالاهو گفت: فرماندار دالاهو و سایر مجروحان از اسلام آبادغرب به بیمارستان کرمانشاه منتقل شده و خوشبختانه وضعیت جسمانی خوبی دارد.
به گزارش خبرگزاری میزان، ساعت 14 و 40 دقیقه یکشنبه هفته جاری، پس از بازگشت هیئتی متشکل از مدیران استانی و مسئولان شهرستان دالاهو از منطقه ریجاب، کاروان مسئولان، توسط سرنشینان یک دستگاه پژو پارس سربی رنگ به رگبار بسته شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 88370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟