حوادث رانندگی در چهارمحال وبختیاری 2کشته و 23مصدوم برجای گذاشت

این حوادث رانندگی روز گذشته و بامداد روز سه شنبه در محورهای مواصلاتی استان رخ داد.
وی گفت:در یک حادثه رانندگی در محور لردگان به ایذه در حوالی روستای منچ بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و پژو پارس هفت مصدوم و دو فوتی برجای گذاشت.
به گفته وی، در یک حادثه رانندگی دیگر در شهرکرد نیز بر اثر برخورد کامیون با سواری پژو 6نفر مصدوم و در حادثه دیگر در محور بروجن به لردگان در گردنه مروارید بر اثر واژگونی سواری پراید پنج نفر مصدوم شدند.
ابراهیمی افزود:در حادثه رانندگی بامداد امروز نیز در محور لردگان به ایذه در هشت کیلومتری شهر لردگان بر اثر برخورد کامیون و سواری پراید پنج نفر مصدوم شدند.
وی اظهار داشت: با اعلام این حوادث به فوریت های پزشکی استان هشت دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل های حادثه اعزام و تکنسین های فوریت های پزشکی مصدومان را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان های سید الشهدای لردگان آیت الله کاشانی شهرکرد و ولیعصر بروجن منتقل کردند.
به گزارش ایرنا، محورهای ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز و غرب کشور از محورهای پرتردد محسوب می شود و بخش قابل توجهی از راه های این استان هنوز چهاربانده نشده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 88386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟