مرگ تلخ نوزاد سراوانی در اتاق عمل / پدر کودک شکایت کرده است+عکس نوزاد قبل از جراحی

امیر حسین بُر پدر این نوزاد برای فوت کودک خود اقدام به پیگیری قضائی کرده است. وی درباره گفت: همراه نوزاد 42 روزه ام برای مشکل فتق(ورم بیضه) به بیمارستان رازی سراوان مراجعه کردیم. پس ازمعاینه پزشک جراح دستور بستری شدن پسرم را صادر کردند. ساعت ۸ شب جهت بستری کردن محمد یوسف دربخش زنان تشکیل پرونده دادیم. ساعت۱۱ و نیم همان شب نوزادمان را برای عمل فتق به اتاق عمل بردند. نزدیک به دو ساعت منتظر شدیم ولی هیچ خبری نشد. تا اینکه ساعت یک بامداد پزشک متخصص بیهوشی به ما اعلام کرد بچه ما به علت نارسایی قلبی فوت کرده است.
وی ادامه داد: فرزندم را بدون هیچ گونه آزمایشی به اتاق عمل بردند و اعلام کردند فرزندم نارسایی قلبی داشته است. مگر غیر از این است که قبل ازعمل با انجام ازمایشات لازم متوجه این موضوع می شدند؟
این نوزاد که فرزند هفتم از زن اول این کارمند آموزش و پرورش است بر اثر سهل انگاری کادر پزشکی بیمارستان رازی درگذشته است و حالا پدر این نوزاد در حال پیگیری شکایت خود است.
حسین بُر در ادامه گفت: ماه پیش محمد یوسف را به خانه بهداشت برده بودم و همه چیزش نرمال بود و مطمئنم فرزندم نارسایی قلبی نداشته است.همسرم بسیار پریشان خاطر و بی تاب است. ما هم عروس،هم داماد و هم نوه داریم اما داغ فرزند را هیچ چیز نمی تواند تسکین دهد.
وی با تاکید افزود: درحال حاضر منتظر جواب پزشکی قانونی هستیم تا اولین جلسه دادگاه برگزار شود. همچنین به دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان نیز نامه نوشته ایم تا بتوانیم به نتیجه برسیم.
حسین بُر تاکید کرد: من تا آخرین مرحله شکایت خود را پیگیری خواهم کرد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.




کدخبر: 98531 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟