مادر بی رحم 4 نوزاد خود را لای حوله خفه کرد/ پلیس جسد 8 نوزاد را در خانه این زن پیدا کرد

زنی اهل «باواریا» که جسد هشت نوزاد در حالی که در حوله پیچیده یا در کیسه بود، در خانه‌اش پیدا شد در دادگاه به قتل برخی از آن‌ها اعتراف کرد و گفت: نمی‌داند دقیقا چند فرزند خود را کشته است.
این زن ۴۵ ساله در دادگاه ایالت «کُبورگ» به قتل چهار نفر از این هشت نوزاد متهم شده است؛ علت اینکه دادستان، این زن را متهم به قتل چهار فرزندش می‌کند، این است که تصور می‌شود باقی آن‌ها مرده به دنیا آمدند اما جسد سه نوزاد دیگر چنان فاسد و تجزیه شده که نمی‌توان تعیین کرد آیا امکان حیات پس از تولد را داشته‌اند یا نه.
این زن پذیرفته که طی سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ هشت نوزاد را بدون کمک پزشکی در آپارتمان خود در «والنفنس» به دنیا آورده است.
این متهم اعتراف کرد: این نوزادان را داخل حوله دستی می‌پیچیده و به ناحیه سر و گردنشان فشار وارد می‌کرده است، در صورتی که نوزاد شروع به گریه می‌کرد، دهان و بینی او را گرفته تا نفسش قطع شود.
همسر ۵۵ ساله متهم نیز به عنوان همدست احتمالی در این پرونده حضور دارد چرا که این احتمال می‌رود که می‌توانسته از بروز این قتل‌ها جلوگیری کند.
هر چند این مرد در دادگاه ادعا کرده در جریان بارداری‌ها نبوده اما همسرش روایت دیگری از ماجرا دارد.
متهم در ادامه اعترافاتش اذعان کرد که بار‌ها تلاش می‌کرده تا با همسرش درباره این وضعیت صحبت و حتی جریان قتل‌ها را برای وی تعریف کند اما او با بی‌تفاوتی از کنار مساله گذشته است.
به گفته دادستان، این زن و مرد، هر یک دو فرزند از ازدواج‌های قبلیشان و سه فرزند نیز با یکدیگر دارند، از این رو نمی‌خواسته‌اند بچه بیشتری داشته باشند اما از استفاده از اقدامات پیشگیرانه نیز امتناع می‌کردند.
این زن به وکیل خود گفته است جسد نوزادان را در خانه نگه می‌داشته زیرا احساس می‌کرده آن‌ها هنوز به این خانواده تعلق دارند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 98554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟