9 کشته و مصدوم برخورد مرگبار پراید و وانت وینگل+عکس

رییس پلیس راه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت :در حادثه برخورد پراید و وانت وینگل ساعت 1:43 امروز ، در کیلومتر 51 محور قاین - حاجی آباد 6 نفر سرنشینان خودروی پراید و راننده وانت وینگل جان باختند.
سرهنگ رضایی علت حادثه را عدم رعایت حق تقدم توسط راننده وانت عنوان کرد.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت : پس از اعلام به مرکز پیام اورژانس قاین بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 از قاین ، حاجی آباد ، اسفدن و یک آمبولانس از هلال احمر سه راهی روم به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده 7 نفر از قبل از رسیدن کارشناسان اورژانس فوت کرده بودند و 2 مصدوم دیگر این حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی منتقل بیمارسنان شهداء قاین شدند که وضعیت یکی از مصدومین نیز وخیم می باشد .
دکتر دلخروشان افزود : به دلیل وخامت وضعیت مصدوم 26 ساله این حادثه بالگرد اورژانس هوایی صبح امروز به سمت قاین به پرواز درآمد و مصدوم جهت ادامه درمان به بیرجند اعزام شد.
وی از رانندگان خواست با رعایت اصول ایمنی به هنگام رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز ، جان اعضای خانواده خود را در معرض خطر قرار ندهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 98560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟