حمله پلیس کرمان به عاملان شهادت یک سرباز وظیفه

اوایل هفته گذشته مأموران انتظامی جیرفت هنگام کنترل محورهای مواصلاتی، با سوداگران مرگ درگیر شدند و پس از اعزام نیروهای کمکی به منطقه و هلاکت یک نفر از اشرار مسلح، 472 کیلوگرم تریاک نیز کشف شد.
اما در جریان این درگیری، سرباز وظیفه «بهنام چوپان نژاد» به درجه رفیع شهادت رسید.بدین ترتیب مأموران با سرنخ‌های به دست آمده در محل و ردیابی‌های اطلاعاتی دریافتند اعضای این باند از مرزهای شرقی کشور موادمخدر را به مرکز کشور منتقل می‌کنند. از این‌رو با تشکیل تیمی مجرب از کارآگاهان زبده، تلاش‌های شبانه روزی برای دستگیری سایر اعضای این باند آغاز شد.
سردار بنی اسدی، فرمانده انتظامی استان کرمان دراین باره گفت: درعملیات پلیس ی، عامل اصلی شهادت شهید چوپان نژاد به هلاکت رسید.
وی گفت: مأموران در مرحله بعدی با گسترش چتر اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه و دستگیری سه عضو دیگر این باند از جمله دو سرشاخه اصلی آن شدند.
بنی اسدی همچنین با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی به همراه مقادیری مهمات و توقیف دو دستگاه خودرو از قاچاقچیان مسلح گفت: متهمان پس از اعتراف هایشان روانه زندان شدند.
رئیس پلیس کرمان گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد اعضای این باند سوابق کیفری متعددی از جمله درگیری مسلحانه منجر به شهادت و زخمی شدن دو نفر از مأموران دولتی، چندین فقره سرقت -مسلحانه">سرقت مسلحانه، حمل و نگهداری مواد مخدر و فروش و جابه‌جایی سلاح غیر مجاز را در کارنامه سیاه خود دارند.فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه فعالیت سوداگران مرگ از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند، گفت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و استفاده از توان خود، اجازه نمی‌دهد که سوداگران مرگ و هنجارشکنان در هیچ نقطه‌ای احساس آرامش کنند برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 98598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟