سربریدن هولناک یک پسر 11ساله توسط ارتش آزاد سوریه +تصاویر(+14)

فعالان شبکه های اجتماعی تصاویری را از اعدام هولناک یک کودک فلسطینی به دست تروریست های "جنبش نورالدین زنکی،" وابسته به ارتش آزاد سوریه منتشر کردند.
تروریست های گروه نور الدین زنکی، یک پسر بچه 11 ساله را به اتهام ارتباط با لشکر فلسطینی قدس که از حامیان دولت سوریه است، سر می برند.
درابتدا گروهی از تروریست های جنبش نور الدین زنکی در مقابل دوربین حاضر می شوند و می گویند یک کودک وابسته به "لشکر قدس" را که در کنار ارتش سوریه در شهر حلب در حال مبارزه است، به اسارت گرفته اند. سپس در صحنه دیگری از این فیلم، یکی از تروریست ها این کودک را در عقب یک خودرو مورد ضرب و شتم قرار می دهد. سپس یکی از تروریست ها موهای پسربچه را می‌کشد و دقایقی بعد همان مرد سر پسربچه را از تنش جدا می‌کند.
در تصاویر منتشر شده و بخش هایی از این فیلم، این کودک در حالی که پاها و شکمش زخمی شده و خون صورت وی را پوشانده، به نمایش در می آید. همچنین یکی از این شورشیان در این فیلم با اشاره به مخالفانشان می گوید: آنها دیگر مردی ندارند؛ از این رو کودکان را بسوی ما می فرستند."

از سوی دیگر، جنبش نور الدین زنکی، مورد حمایت ترکیه و آمریکا به تصاویر منتشر شده از سوی فعالان شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد و بیانیه ای در این خصوص منتشر کرد. در این بیانیه با اعتراف به اینکه شماری از عناصر این جنبش سر یک کودک را بریده اند، آمده است: این تخلف از سوی کل جنبش صورت نگرفته، بلکه خطایی فردی بوده است.

در این بیانیه همچنین از تشکیل کمیته ای قضایی در خصوص این واقعه و تحقیق از عناصری که در ویدئو به نمایش در می آیند، سخن به میان آمده است.
فعالان شبکه های اجتماعی اعلام کردند این کودک "عبدالله عیسی" نام دارد که فلسطینی و از اردوگاه حندرات در شمال حلب و 11 ساله بوده است. این در حالی است که برخی دیگر گفته اند وی کودکی سوری و از شهر حمص بود.جنبش نورالدین زنکی، یکی از گروه های منتسب به ارتش آزاد سوریه است که بطور کل در حلب و حومه شمالی و غربی آن فعالیت دارد. این گروه با وجود آن که در بسیاری از موارد در کنار جبهه تروریستی النصره در حال فعالیت است، اما همچنان پرچم مخالفان میانه رو را بالا نگه داشته و از حمایت های ترکیه و آمریکا برخوردار است. همچنین ناظران می گویند این جنبش موشک های آمریکایی تاو را دریافت کرده که در بسیاری از درگیری ها علیه ارتش سوریه استفاده شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


کدخبر: 98990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟