دزد فراری با قمه اتوبان را بست + فیلم ، عکس و صوت
حجم ویدیو: 4.88M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01
زورگیری با قمه در اتوبان باکری

در این صحنه خوفناک جوان قمه کش وقتی پلیس را در چند قدمی خود دید ابتدا به گروگانگیری زوجی پرداخت و در فرار از دست ماموران با اصابت 2 گلوله به پایش زمین گیر شد.

روز5 شنبه گذشته رهگذران در بزرگراه شهید باکری دیدند که مردی قمه به دست از بالای پل خودش را به پایین رساند و با تهدید رانندگان اقدام به زورگیری از آنان کرد.

همزمان ماموران پلیس در صحنه حضور بموقعی داشتند و وقتی وارد عمل شدند مرد قمه کش که همچنان عربده کشی می کرد به سراغ ماشین زوجی تهرانی رفت و با گروگان گرفتن آنها و تهدید به مرگشان خواست تا او را فراری بدهند.

این زوج وحشت زده بلافاصله از خودرو پیاده شده و پابه فرار گذاشتند و یکی از رهگذران نیز سوییچ را برداشت تا مرد خشن نتواند با سرقت خودرو فرار کند .

خیلی زود ماموران دورتا دور خودرو حلقه زدند و مرتب دستور دادند تا مرد قمه کش پیاده شده و تسلیم شود اما وی بی اعتنایی کرد و ماموران پس از شلیک های هوایی در فرصتی مناسب از شیشه باز خودرو با دوگلوله پای وی را هدف قرار دادند واین دزد خوفناک را به دام انداختند.

این مرد قمه کش که ناله و التماس می کرد بلافاصله با خودرو به بیمارستان انتقال یافت و تحت الحفظ تحت درمان قرار گرفت و با مخابره خبر این زورگیری به بازپرس ویژه سرقت در دادسرای ناحیه 34 تحقیقات برای افشای مشخصات این تبهکار و اقدامات مجرمانه اش آغاز شد.

تجسس ها در حالیکه این زورگیر تحت عمل جراحی بود نشان داد که وی از اراذل سطح یک تهران و از دزدان قدیمی است که بارها به زندان افتاده و هر بار با آزادی و رهایی باز به اقدامات خشن خود ادامه داده است.

بنابه این گزارش:مرد قمه کش با گذشت 4 روز بهبود نسبی ای پیدا کرده و با ترخیص از بیمارستان در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران است تا در تحقیقات جزییات اقداماتش را فاش کند.

حجم فایل صوتی: 2.82M | مدت زمان فایل صوتی: 00:00:00
کدخبر: 73365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟