جزئیات رها شدن نوزاد پسر در بیابان های اصفهان + فیلم / کمپین کاربران اینترنتی برای یافتن خانواده این نوزاد به راه افتاد
حجم ویدیو: 4.90M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

پس از انتشار فیلم پیدا شدن این نوزاد در سایت رکنا، خبرنگار ما تحقیقات خود را برای یافتن راننده کامیون و اطلاع از سرنوشت نوزاد آغاز کرد. از طرفی خیلی از کاربران اینترنتی که این فیلم را پس از مشاهده برای یافتن نشانه ای از خانواده اش در شبکه های مجازی انتشار داده بودند در یک اقدام خود جوش و انسانی اقدام به راه انداختن کمپین برای یافتن خانواده این نوزاد کرده اند.

البته برخی از خوانندگان نیز در پیام هایی که برای ما ارسال کرده اند برای کمک مالی برای زندگی کردن این نوزاد در کنار پدر و مادر خودش ازاعلام آمادگی کرده اند و تعداد زیادی از کاربران برای پذیرفتن فرزند خواندگی این نوزاد اعلام آمادگی کرده اند.

همانطور که دو روز گذشته خواندید، چند روز پیش راننده کامیونی بخاطر خرابی ماشینش در جاده اصفهان به تهران در شانه خاکی توقف کرد و همزمان با تعمیر ایراد موتور کامیون ناگهان صدای گریه های کودکی را شنید.

راننده کامیون با نگرانی و کنجکاوی به اطراف نگریست دورتادورش بیابان بود و هیچ اثری از یک خانواده یا خانه ای دیده نمی شد اما گریه های کودکانه قطع نمی شدند و راننده برای یافتن کودک گریان داخل بیابان شد و پس از چند قدم پشت بوته ها نوزادی را دید که داخل قنداقی پیچیده شده و در آنجا رها شده است.

ماجرای این نوزاد رها شده که اگر راننده کامیون اتفاقی او را پیدا نمی کرد لقمه حیوانات وحشی در بیابان می شد به پلیس اطلاع داده شد و کودک سرراهی بلافاصله به مرکز پزشکی اورژانس انتقال یافت و در آنجا کادر دلسوز با سرنگ مخصوص به وی شیر خوراندند و این کودک زیبا پس از ساعت ها گریه آرام شد.

طبق قانون ماموران پلیس پس از نجات این نوزاد موضوع را به مقامات قضایی اطلاع داد و یک از بازپرسان دادسرا دستور انتقال سریع نوزاد به بهزیستی اصفهان را صادر کرد.

پس از تحویل گرفتن نوزاد از سوی بهزیستی، مددکاران این مرکز معاینات نخست را انجام دادند و سپس به خاطر مشکوک شده به مشکلات مغزی و شنوایی این نوزاد انجام تست و آزمایشهای پزشکی در دستور کارشان قرار گرفت و مشخص شد نوزاد پسرنه تنها مشکلی ندارد بلکه در سلامت کامل نیز هست.

کدخبر: 73502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟