مچ گیری کارمند باهوش بانک از زن مرموز / رییس باند شیادان داخل ماشین لوکس دستگیر شد+ فیلم گفتگو و عکس
حجم ویدیو: 23.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01
رکنا: کارمند تیزهوش یک باند با مچ گیری از زنی مرموز پرده از فعالیت باند سازمان یافته جاعلان حرفه ای برداشت.

به گزارش رکنا ، روز19 خردادماه امسال از شعبه بانک تیراژه با پلیس 110 تماسی گرفته شد و مأموران کلانتری 140 باغ فیض با پای گذاشتن داخل بانک با راهنمایی رئیس بانک اقدام به دستگیری زنی 40 ساله کردند .
تحقیقات ابتدایی مشخص کرد که این زن با ارائه اسناد و مدارک ، خودش را کارمند یک شرکت خدماتی - دولتی معرفی کرده و قصد داشته با گواهی کسر از حقوق جعلی اقدام به گرفتن وام 15 میلیون تومانی کند که با تیزهوشی کارمند بانک رازش فاش شده است.
پرونده این زن شیاد با دستور قاضی کشیک دادسرای ناحیه 5 تهران در اختیار اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و کارآگاهان به بازجویی تخصصی از زن مرموز دست زدند.
وی به افسر تحقیق گفت که هیچ وابستگی ای به هیچکدام از ارگان های دولتی نداشته و گواهی کسر از حقوق را از شرکتی خصوصی که در این زمینه فعالیت دارد دریافت کرده و در ازای آن یک میلیون تومانپرداخت کرده است تا بتواند وام 15 میلیون تومانی بگیرد .
با شناسایی محل دقیق شرکت صدور گواهی های کسر از حقوق در خیابان دماوند وپس از چهارراه خاقانی ، کارآگاهان به این شرکت در طبقه پنجم یک مجتمع تجاری مراجعه و روز 20 خردادماه موفق به دستگیری 6 عضو گروه جاعلان گواهی کسر از حقوق شدند .
این 6مرد ، با ارائه اظهارات مختلف سعی بر بی گناه جلوه دادن خود داشتند اما در بررسی اسناد و مدارک بدست آمده از داخل شرکت ، دروغ بودن اظهارات همه آنها مشخص شد و در ادامه و زمان انتقال شیادان به پلیس آگاهی ، ماموران موفق به شناسایی رییس 35 ساله باند به نام یونس شدند که با یک خودروی BMW در حال ورود به داخل پارکینگ مجتمع تجاری بود .
در بازرسی از داخل شرکت و همچنین خودروی BMW توقیف شده از سرکرده گروه ، کارآگاهان موفق شدند گواهی های کسر از حقوق ، فیش های حقوقی و .... تحت عنوانِ دهها سازمان و ارگان دولتی و همچنین شرکت های معتبر خصوصی ماهرانه جعل شده بودند به دست اورند.
همچنین دراین اسناد و مدارک ، دفاتر ثبت مشخصات افراد مراجعه کننده به این شرکت برای دریافت گواهی کسر از حقوق نیز بدست آمد که گستردگی کار آنان را نشان می داد.
در تجسس ها مشخص شد این تبهکاران با انتشار آگهی نیازمندی های در روزنامه ها اقدام به فروش گواهی های کسر از حقوق کرده و در زمان مراجعه افراد به شرکت ، علاوه بر دریافت پول در ازای صدور گواهی کسر از حقوق از طعمه هایشان اقدام به گرفتن ضمانت های مختلف بانکی کرده اند .
سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکراستقامتی ، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران ، با اعلام این خبر به رکنا، گفت : در حال حاضر رسیدگی به پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشته و برابر هماهنگی های قضایی ، هر 6 جاعل تحت تحقیقات تخصصی هستند.

حجم فایل صوتی: 5.52M | مدت زمان فایل صوتی: 00:00:00
کدخبر: 76181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟