تیمی از اورژانس تقی‌آباد رفسنجان که روز جمعه برای اعزام بیماری به درمانگاه خیریه بیاض رفته بود، مورد ضرب و شتم اهالی روستا قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اورژانس رفسنجان، با وجود قوانین اورژانس کشور مبنی بر اعزام نشدن بیماران مراکز خصوصی به درمانگاه خیریه، در کمال تعجب تکنیسین‌های اورژانس در هنگام اعزام بیمار مورد حمله چند نفراز اهالی روستای بیاض قرار گرفتند و از نواحی مختلف بدن دچار آسیب شدند و هم‌اکنون تحت درمان هستند.

این گزارش می‌افزاید: اورژانس ۱۱۵ رفسنجان همه روزه به طور متوسط دو بیمار از این درمانگاه بدون دریافت هیچگونه پولی به رفسنجان منتقل می‌کند؛ در حالی که هر اعزام برای این مدیریت حدود دو میلیون و پانصد هزار ریال هزینه در بر دارد.

جای بسی تعجب است که هنوز فقر فرهنگی در بعضی از افراد باعث می‌شود که به خود جرأت داده و خادمان ملت و کارکنان دولت را هنگام انجام مأموریت مورد ضرب وشتم قرار دهند. مرکز اورژانس رفسنجان با حفظ حق خود در پیگیری حقوقی و قضایی موضوع؛ جهت جلوگیری از تکرار موارد مشابه از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، شهر رفسنجان و انار خواستار پیگیری موضوع و برخورد با عوامل این حادثه است.

کدخبر: 1153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟