معاون ناجا : ایران مستقل ترین کشور جهان است + فیلم
حجم ویدیو: 6.67M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01
سردار محمدجواد زاده کمند جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا صبح دو شنبه در هشتمین جشنواره سرباز جوان

سردار محمدجواد زاده کمند جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا در هشتمین جشنواره سرباز جوان - حضرت علی‌اکبر (ع) وتجلیل از سربازان نمونه و خانواده شهدای سرباز ناجا-گفت: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی مستقر کردن این منطق بود که می‌توان با تکیه بر ایمان بر ابزار آن هم در شرایط نابرابر پیروز شد. امام بزرگوار با این منطق انقلاب شکوهمند اسلامی را پایه‌گذاری کرد و با این منطق نیز به پیروزی رسید. انقلاب اسلامی با این منطق همواره در این 37 سال پابرجا بوده و با آن در عرصه‌های علمی و فناوری و دفاع مقدس به پیروزی رسید.

سردارزاده‌کمند افزود: دستاورد دوم در انقلاب اسلامی عزت و خودباوری بود که امام عزیز به ملت به‌ویژه جوانان اعطا کردند. جوانانی که 17، 18 سال بیشتر نداشتند در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و جوانان 22 و 23 ساله نیز فرماندهان جنگ شدند. امام خودباوری را به جوانان اعطا فرمود که بدانند می‌توانند به هرچه می‌خواهند برسند. شعار ما می‌توانیم نیز از اصل‌های انقلاب اسلامی است با این شعار و خودباوری پیروزی‌های متعددی نصیب نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا با اشاره به دستاورد سوم انقلاب اسلامی که استقلال کشور بود، خاطر نشان کرد: استکبارستیزی نیز از دیگر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. با پیروزی انقلاب اسلامی هیمنه استکبار جهانی فروریخت و امروز دیگر در دنیا مستضعفین جهان اعتباری برای استکبار جهانی قائل نیستند. امروز در هر نقطه از جهان که صدای آزادیخواهی بلند می‌شود علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

سردارزاده‌کمند تصریح کرد: دستاورد استقرار نظام جمهوری اسلامی تحت پرچم ولایت و با مدیریت ولی‌فقیه از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی بود، امروز افتخار می‌کنیم سربازان نظامی هستیم که پرچم آن در دستان ولی‌امر مسلمین و نایب امام زمان (عج) است. شما سربازان نیز کار ارزشمندی را به دوش خود دارید و آن هم مشارکت در عرصه نظم و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

در ابتدای این مراسم، از 31 سرباز جوان در محورهای ایثار و فداکاری، دفاع، امنیت، اقتدار ملی، وظیفه‌شناسی و اقدام برجسته، دینداری و بصیرت، ورزش و تربیت‌بدنی، خلاقیت و فناوری، نظم و انضباط اجتماعی، فرهنگی، هنری و تبلیغاتی تقدیر به عمل آمد.

کدخبر: 11178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟