حکم اعدام در انتظار«شاه مازندران» + فیلم
حجم ویدیو: 4.23M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01
حکم اعدام در انتظار«شاه مازندران» (فیلم)

علی مرادی دادستان بابل، در پی انتشار فیلمی ویدیوئی از یکی از اراذل و اوباش شهرستان بابل به نام «محمود طالبی» که در آن، وی ضمن ربودن یکی از اوباش منطقه «گتاب» به ایجاد رعب و وحشت اقدام می‌کند، اظهارکرد: این فرد به اتهام محاربه و افساد فی الارض تحت تعقیب قضایی قرار دارد.

دادستان بابل در ادامه گفت: این فرد با ربودن یکی از اوباش منطقه جویبار با زدن قمه به وی اقدام به قدرت نمایی کرده و با انتشار فیلم آن موجبات ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در منطقه را کرده است.

وی با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت در جامعه بیان کرد: پس از انتشار این کلیپ دادستانی بلافاصله وارد عمل شد و دستور جلب و ورود به مخفیگاه این فرد صادر شد. متاسفانه این فرد متواری است و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

دیروز یک نفر مظنون دراین رابطه دستگیر شده است اما چون تحقیقات قضایی کامل نشده بود این فرد بلاقید آزاد شد. دادستانی شاکی را احضار کرده است که چون وی خود نیز از اوباش مناطق دیگر بود به دادستانی مراجعه نکرد اما امروز دوباره دستور احضار وی صادر شد.

وی همچنین گفت: محمود طالبی یک ماه پیش از زندان آزاد شده است و پیش از این در زندان سیستان و بلوچستان به صورت تبعیدی بوده است و 6 سال حکم برایش صادر شده بود که با رضایت شاکی خصوصی از زندان آزاد شد.

دادستان بابل در ادامه افزود: متهم به اتهام محاربه و افساد فی الارض تحت تعقیب قضایی قرار دارد. هماهنگی های لازم بین فرماندهی شهرستان بابل و فرماندهی انتظامی استان مازندران انجام شده است که برای دستگیری وی از تمام نیروهای انتظامی و نظامی استان استفاده شود.

مرادی از مردم خواست که درصورت شناسایی متهم به نیروی انتظامی شهرستان بابل مراجعه کنند.

کدخبر: 1009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟