محاصره قاتل پدر سر قرار با مادر افشاگر

خانواده مرد59 ساله‌ای که بدنبال واردآمدن ضرباتی به سرش در بیمارستان امام سجاد (ع) جان سپرده بود، به مأموران اداره 10 آگاهی می‌گفتند پدر خانواده زمانی که در خانه تنها بوده داخل دستشویی حالش بد شده و ضربات به ناحیه سر به خاطر اصابت سر وی به زمین بوده است.

بهمن ماه جاری بود که مسئولان بیمارستان امام سجاد در تماس با کلانتری 125 یوسف آباد از ماجرای مرگ مرموز ناصر، مرد 59 ساله‌ای خبر دادند. بدین ترتیب تیمی از مأموران به بیمارستان رفته و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد وی به خاطر ضربات زیاد به سرش از پای در آمده است.

تیمی از مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس منافی آذر برای تحقیقات بیشتر وارد عمل شد.

در این مرحله بازپرس منافی آذر دستور داد تا پزشکی قانونی برای رازگشایی این مرگ مشکوک دست به بررسی‌های ویژه بزند. تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه چندی پیش همسر و پسر مرد موسفید با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران راز پنهانی را فاش کردند و همزمان پزشکی قانونی نیز در نظریه‌ای علت مرگ را وارد آمدن 14 ضربه سنگین به سر و بدن پدر خانواده اعلام کرد.

مادر خانواده به بازپرس گفت: بهرام، پسر28 ساله‌ام روز حادثه با پدرش در خانه تنها بودند و او بود که شوهرم را به بیمارستان رساند. این زن ادامه داد: وقتی ماجرا را از پسرم پیگیر شدم ادعا کرد که به خاطر اختلاف مالی که از قبل با پدرش داشته با هم درگیر شده‌ا‌ند که پس از بیهوش شدن ناصر، وی پدرش را به بیمارستان انتقال داده و از من و برادرش خواست تا درباره درگیری‌اش با کسی حرف نزنیم و به همه بگوییم که ناصر در خانه تنها بوده که حالش بد شده است. با این رازگشایی بهرام هنگامی دستگیر شد که فکر نمی‌کرد خانواده‌اش ماجرای کشته شدن پدر را نزد پلیس فاش کرده باشد. او وقتی به چند قدمی مادرش سر قرار رسید خود را در محاصره پلیس دید. بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذر با توجه به اینکه بهرام هنوز لب به اعتراف نگشوده‌، وی را در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار داد تا راز این جنایت پنهان فاش شود.

کدخبر: 11118 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟