رهایی اجساد 2 نوزاد در 2 بیمارستان پایتخت

ساعت 10 و 44 دقیقه سه شنبه 20 بهمن ماه سال جاری مامورن کلانتری 120 سیدخندان در تماس با بازپرس کشیک قتل از ماجرای رها شدن نوزادی پس از مرگش در بیمارستان خبر دادند و تیمی از ماموران برای تحقیقات بیشتر به بیمارستان رفتند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند ک روز 28 دی ماه نوزادی که به خاطر بیماری به بیمارستان منتقل شده است اما پس از یک هفته اقدامات پزشکی این نوزاد به دلیل عفونت ریه به کام مرگ فرو رفته است و زمانیکه مسئولان بیمارستان پیگیر خانواده نوزاد کوچولو می شوند هیچ ردی از آنها به دست نمی آوردند و حتی در بررسی پرونده نوزاد نیز اطلاعی از خانواده وی نبود تا اینکه با گذشت چند روز و مراجعه نکردن خانواده، موضوع را به پلیس گزارش شده است.

این تحقیقات در حالی به بازپرس مدیر روستا مخابره شد که دقایقی بعد ماجرای رها شدن نوزاد 7 روزه ای در یکی از بیمارستان های جنوب پایتخت به بازپرس ششم دادسرای ناحیه 27 گزارش شد.

تحقیقات پلیسی در این پرونده نیز نشان از آن دارد که نوزاد پسر روز سوم بهمن ماه درست 7 روز پس از تولدش به خاطر تنگی نفس به بیمارستان منتقل شده که در بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است اما هیچ یک از خانواده پسر کوچولو برای تحویل گرفتن جسد نوزاد یک هفته ای به بیمارستان مراجعه نکرده اند و ردی از آنها نیز در دست نیست.

بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا دستور داد تا تحقیقات برای شناسایی خانواده 2 نوزاد جانباخته کلید زده شود و جسد آنها نیز به پزشکی قانونی انتقال داده شود.

کدخبر: 11228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟