قصاص عمو به خاطر قتل پدر شیشه‌ای

دختر این مرد دیروز پای میز محاکمه برای پدربزرگ و عموهایش اشد مجازات خواست.

به گزارش خبرنگار ما، در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی امین مقدم‌زهرا و با حضور دو قاضی مستشار تشکیل شد، ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.

وی گفت: «اصغر» 28 ساله متهم است ششم اردیبهشت‌ماه سال 92 با همدستی برادر 26 ساله‌اش «امیر» و پدر 61 ساله‌اش «جهان‌بین» برادر معتادش به نام «اکبر» را در خانه‌شان در خیابان هاشمی تهران کشت و جنازه آن را در محل بازیافت زباله‌ها در شورآباد قم رها کرد. اکنون با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده برای متهمان اشد مجازات می‌خواهم.

سپس دختر 14 ساله قربانی که شاهد جنایت بود، در جایگاه ویژه ایستاد و برای پدربزرگ و عموهایش حکم قصاص خواست. این دختر گفت: پدرم تحت‌تأثیر مصرف شیشه بود، اما یکباره پدربزرگ و عموهایم به او حمله کردند و او را بی‌رحمانه کتک زدند تا اینکه پدرم بیهوش شد.

سپس اصغر پشت تریبون دفاع ایستاد و قتل برادرش را گردن گرفت. این مرد گفت: اکبر 10 سال بود که به دام اعتیاد افتاده بود. ما تلاش زیادی کردیم تا او را ترک دهیم، اما موفق نشدیم. دختر برادرم که حالا برای ما تقاضای قصاص کرده در آغوش ما بزرگ شده و ما برایش پدری کرده‌ایم. باور کنید ما قصد کشتن برادرم را نداشتیم.

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: آن روز برادرم بار دیگر تحت‌تأثیر مصرف شیشه دچار توهم شده بود. او می‌گفت ما جن هستیم و قصد داریم به او آسیب بزنیم. برادرم به روی ما چاقو کشید و من هم برای آرام کردن او دست و پایش را با طناب بستم. برادرم تقلا می‌کرد که گردنش را با دست گرفتم، اما یکباره صورت برادرم کبود شد. من ترسیدم و او را رها کردم، اما کار از کار گذشته بود. باور کنید در این ماجرا پدر و برادرم هیچ نقشی نداشتند. من فقط با کمک آنها جنازه را به شورآباد بردم و آنجا رها کردم.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود، گفت: باور کنید من هرگز قصد کشتن برادرم را نداشتم و راضی به مرگ او نبودم.

سپس جهان‌بین و امیر که با قرار وثیقه آزاد هستند یک به یک در جایگاه ویژه ایستادند و منکر شرکت در قتل شدند.

بنابر این گزارش، در پایان این جلسه هیأت قضایی وارد شور شد تا رأی صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 1147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟