اعتراف زن شیک‌پوش به سرقت از آرایشگاه‌های زنانه+عکس

از چندی پیش پلیس کرج خود را در برابر سرقت‌های سریالی از آرایشگاه‌های زنانه در کرج دید و مأموران برای ردیابی دزدان وارد عمل شدند.

در تحقیقات میدانی، مأموران که به بررسی آرایشگاه‌ها دست زدند از زنان شنیدند به هیچ‌کس شکی ندارند و نمی‌دانند کدام یک از زنان می‌توانستند دزد باشند.

از آنجایی که هیچ کدام از این آرایشگاه نمی‌توانستند مجهز به دوربین مداربسته باشند پلیس هیچ ردی از دزد پیدا نکرد و با بن‌بست مواجه شد.

هنوز سرنخی از دزد آرایشگاه‌های زنانه کرج دردست نبود که زن شیک‌پوش در حال سرقت یک کیف زنانه از باشگاه ورزشی دیده شد و صاحب کیف که خیلی خشمگین بود راه فرار را برای این زن تبهکار بست و با مأموران کلانتری 31 کرج تماس گرفت.

صاحب کیف که مسئول ثبت‌نام باشگاه ورزشی نیز بود وقتی در برابر پلیس ایستاد، گفت: صبح زود این زن برای ثبت‌نام وارد باشگاه شد، چند دقیقه نگذشته بود که به صورت تصادفی دیدم وی به صورت مخفیانه قصد سرقت کیفم را که روی میز بود دارد که زود دست به کار شدم و از خروج وی از باشگاه جلوگیری کردم و او که سعی داشت باز با فریبکاری مرا راضی کند تا با پلیس تماس نگیرم وقتی دید ترفندش کارساز نیست روی زمین نشست و گریه‌کنان منتظر رسیدن پلیس شد.

«سمیه» نیز که می‌دید راز سرقت وی فاش شده است چاره‌ای جز اعتراف ندید و دو سرقت را در نخستین مرحله اعترافاتش به گردن گرفت و گفت: برای سرقت داخل باشگاه‌های زنانه می‌رفتم و از فرصت‌هایی که به دست می‌‌آوردم استفاده کرده و با سرقت کیف یا هر شیء باارزشی آنجا را ترک کرده و پا به فرار می‌گذاشتم.

با این اقرارها، وقتی ماجرای بازداشت یک زن تبهکار به فرماندهی پلیس کرج مخابره شد با توجه به مشابهت شگرد وی به دزدی آرایشگاه‌های زنانه، مأموران وی را در این زمینه تحت تحقیق گرفتند اما سمیه سکوت کرد تا اینکه بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمان‌های اطراف آرایشگاه‌های زنانه نشان داد سمیه همزمان با سرقت در این آرایشگاه‌ها حضور داشته است. سمیه در کلانتری 31 اصرار کرد که در سرقت از آرایشگاه‌های زنانه دستی نداشته تا اینکه تصاویر دوربین‌ها را دید و مجبور شد همه سرقت‌ها را به گردن بگیرد.

وی در بازجویی‌ها گفت: آرایشگاه‌های زنانه که زنان پولدار در آنجا تردد می‌کردند را شناسایی می‌کردم و در یک فرصت مناسب کیف‌شان را دور از چشم آنها و مخفیانه سرقت می‌کردم و پا به فرار می‌گذاشتم.

وی افزود: طعمه‌هایم همگی حواسشان به کیف‌هایشان نبود، آنها بیشتر مشغول حرف زدن یا استفاده از موبایل‌هایشان بودند همین بهترین فرصت‌ها را به من می‌داد تا این سرقت‌ها را انجام دهم.

با این اقرارها، همه مالباخته‌های نقشه این زن تبهکار در برابرش صف کشیدند و اعلام کردند سمیه را همزمان با سرقت در آرایشگاه‌ها دیده‌اند.

سمیه نیز اعتراف کرد که در همه سرقت‌ها تنها بوده و چون شیک‌ می‌پوشید کسی تصور نمی‌کرد او بتواند دزد باشد.

سرهنگ سید حسین سیدحقیقی رئیس پلیس کرج، انگیزه سمیه از این سرقت‌ها را اعتیاد به مواد مخدر دانست و به خبرنگار شوک گفت: متأسفانه این روزها بیشتر سرقت‌های خرد در کرج ناشی از مصرف مواد مخدر است که برای پیشگیری از این معضل اجتماعی باید سایر دستگاه‌ها وارد عمل شوند.

گفت‌وگو با سمیه

سمیه گریه می‌کند، نخستین‌بار است که بازداشت می‌شود و از زندان می‌ترسد.

چند سال داری؟

33 سال.

ازدواج کردی؟

بله، اما چند سال پیش جدا شدم.

چند وقت است اعتیاد داری؟

2 سالی می‌شود.

تنها زندگی می‌کنی؟

بله.

خانواده‌ات کجا هستند؟

چون ازدواج‌ام با انتخاب خودم بود از سوی خانواده طرد شدم و بعد از جدایی هیچ حمایتی ازسوی آنها صورت نگرفت.

چرا طلاق گرفتی؟

شوهرم بد رفتار و خشن بود و دائماً سر هر موضوعی مرا کتک می‌زد.

بچه هم داری؟

بله، اما شوهرم او را از من گرفت.

چرا سرقت می‌کردی؟

برای مصرف مواد مخدر.

چرا معتاد شدی؟

از تنهایی و دوستان بدی که دوروبرم بودند.

الان چه احساسی داری؟

خیلی پشیمانم و می‌خواهم زندگی دوباره‌ای را شروع کنم.

کدخبر: 1197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟