اعترافات قاتل شیشه ای به سرقت 7 خودرو

اردیبهشت سال 93 ماموران پلیس آگاهی با شکایت راننده یک دستگاه خودرو مزدا 323 در جریان سرقت های سریالی خودرو در غرب تهران قرار گرفتند پسر جوان در شکایتش مدعی شد ساعتی قبل خودروام را مقابل خانه مان پارک کردم و هنگامی که قصد داشتم به باشگاه بروم متوجه شدم خودرو ام سرقت شده است.

در ادامه ماموران متوجه شدند چند خودرو نیز در محدوده غرب تهران سرقت شده است با گذشت دو هفته از سرقت خودرو مزدا 323 این خودرو در حوالی یافت آباد کشف شد ماموران که متوجه شده بودند با سارقان لوازم خودرو روبرو هستند به بررسی سوابق سارقان سابقه دار پرداختند و توانستند مراد 27 ساله را که همزمان با آغاز سرقت ها از زندان آزاد شده بود شناسایی کنند با دستگیری پسر 27 ساله او در بازجویی ها با اعتراف به سرقت مهدی را سردسته باند معرفی کرد در حالیکه تحقیقات برای دستگیری سردسته باند آغاز شده بود کارآگاهان متوجه شدند مهدی به اتهام قتل عمد شهریور سال گذشته دستگیر و در زندان به سر می برد.

صبح امروز با انتقال متهم 26 ساله به دادسرای ویژه سرقت او گفت: شهریور ماه سال 93 در خانه دوستم حسین مشغول کشیدن شیشه بودیم که من دچار توهم شدم و به خاطر حرفهای مقتول او را با ضربات چاقو کشتم چون عذاب وجدان داشتم دو روز بعد خودم را معرفی کردم و به اتهام قتل بازداشت شدم اما هیچ گاه فکر نمی کردم راز سرقت هایم بر ملا شود.

مهدی با اعتراف به سرقت 7 خودرو گفت: به راحتی در خودروها را باز می کردم و بعد با اتصال سوئیچ خودرو را روشن می کردم اما چون رانندگی بلد نبودم همدستم مراد رانندگی می کرد و خودرو را به محل های جنوب شهر برده و پس از سرقت لوازم با ارزشش آن را کنار خیابان رها می کردیم.

با اعترافات پسر قاتل به سرقت های خودرو تحقیقات بیشتر از سوی علی اکبر عموزاد بازپرس شعبه چهارم دادسرای ویژه سرقت در خصوص سایر جرایم متهم ادامه دارد.

کدخبر: 1224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟