آخرین وضعیت پرونده عاملان آزار و اذیت یک زن توریست

رئیس کل دادگستری استان تهران با تشریح آخرین جزئیات پرونده عاملان آزار واذیت یک زن توریست اظهارکرد: منتظر اظهار نظرهای فنی هستیم. پرونده در دادگاه کیفری یک استان در حال بررسی است و متهمان دربازداشت هستند.
وی اضافه کرد: تحقیقات لازم از متهمان انجام شده است؛ برخی از آنها به جرمشان اقرار و اعتراف دارند و برخی هم منکر اتهامات هستند اما چون شواهد در زمنیه مجرم بودن آنها وجود داشته یک سری اقدامات و بررسی های فنی در حال انجام است که منتظر اظهار نظرهای فنی هستیم تا شعبه بتواند تصمیم نهایی را درباره تمامی متهمان اتخاذ کند.
اواسط مهر ماه سال جاری در یکی از مسیرهای کوهستانی شهر تهران چهار نفر تبعه افغانستانی غیرمجاز یک زن توریست را مورد آزار و اذیت قرار دادند. به دنبال این حادثه فرد مذکور با مراجعه به کلانتری محل به طرح شکایت پرداخت که عوامل کلانتری بلافاصله در صدد شناسایی متعرضین برآمدند و موفق شدند یک نفر از متهمان را که در یکی از نقاط کوهستانی مخفی شده بود را دستگیر کنند.
در ادامه و طی یک سلسله عملیات خاص پلیسی سه نفر دیگر از متجاوزین که به سمت مرز افغانستان متواری شد بودند مورد شناسایی قرار گرفته و در کمتر از 24 ساعت در یکی از شهرستانهای مرزی کشور دستگیر و در نهایت هر چهار نفر متهم به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند.

کدخبر: 1010 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟