عکسی که علی اوجی در آن کچل نبود / قبل از ازدواج با نرگس محمدی جوان بودم

علی اوجی از چهره های سرشناس در عالم هنر است. تهیه کنندگی بسیاری از کارهای خوانندگان به عهده علی اوجی بوده است. رضا یزدانی خواننده راک کشورمان دوستی قدیمی با علی اوجی دارد. علی اوجی در عالم بازیگری هم فعالیت دارد. یکی از بازیگران سریال عطسه که از ساخته های مهران مدیری بوده است علی اوجی بود.

به گزارش رکنا ، سریال عطسه به نویسندگی امیر مهدی ژوله، امیر وفایی، سعید هوشیار، الهه زارع نژاد از شبکه پنج تلویزیون پخش می شد و طرفداران بسیاری داشت. علی اوجی در نقش خود در سریال عطسه کاملا مو داشت؛ چهره ای که کمتر از او دیده اید.

تحصیلات علی اوجی

علی اوجی دارای مدرک لیسانس رشته کارگردانی است که فعالیتش را از ساخت فیلم کوتاه شروع کرد سپس وارد تهیه کنندگی موسیقی شد و حالا کمدین هم است.

علی اوجی تهیه کننده

علی اوجی شیرازی است

علی اوجی اصالتا اهل شیراز و فرزند مرحوم حسن اوجی خطاط و هنرمند معروف است که پدرش به دلیل ارادت به حضرت علی (ع) نام علی را برای پسرش انتخاب کرد.

علی اوجی و اولین تجربه ساخت فیلم

علی اوجی در 14 سالگی ساخت فیلم کوتاه را شروع کرد و یکی از فیلم هایش را به مسعود کیمیایی تقدیم کرد که با تشویق این کارگردان تصمیم گرفت راه هنری را برود.

از سکته پدر تا سرطان مادر علی اوجی

در سنین 14 – 15 سالگی ، سکته پدر و فلج کامل او همه چیز را به هم ریخت و علی که در آرزوهای بزرگی بود تمام زندگی اش را وقت رسیدگی کامل به پدر کرد.

بعد از 1/5 سال پدرش از دست رفت و شش ماه بعد هم مادرش مبتلا به سرطان شد و باز هم زندگی اش تا مدت ها وقف مادر شد تا او سلامتی خود را به دست آورد.

برادر علی اوجی غرق شد

بعد از بهتر شدن اوضاع بیماری مادر و زندگی علی اوجی ، این بار برادرش عرق شد و فوت کرد و دوباره زندگی اش تا مدت ها به هم ریخت تا اینکه با توکل به زندگی برگشت.

ورود علی اوجی به موسیقی

علی اوجی پس از آشنایی با رضا یزدانی (خواننده) برنامه ریز فعالیت های او را برعهده گرفت سپس در قامت تهیه کننده در ساخت قطعات و آلبوم با وی همکاری کرد

علی اوجی در عالم بازیگری

علی اوجی و بازیگری

آشنایی علی اوجی با مهران مدیری در پشت صحنه یکی از سریال ها سبب دعوت او به عرصه بازیگری و حضور در قهوه تلخ سال 89 شد.

بازی اوجی اما به دلیل توقف پخش سریال قهوه تلخ دیده نشد تا اینکه سال 1391 در دو قسمت بعنوان بازیگری مهمان با سریال پژمان جلوی دوربین رفت.

اوجی و مدیری

علی اوجی با چه سریالی به شهرت رسید؟

بازی حرفه ای علی اوجی با سریال شوخی کردم مهران مدیری از سال 1392 بود ، سپس در سریال حاشیه سال 94 به شهرت رسید

از تهیه آلبوم تا ویدیو

بجز همکاری و دوستی عمیق با رضا یزدانی ، مدیر برنامه گروه موسیقی دنگ شو می باشد و تهیه کننده آلبوم های مانی رهنم ا، کاوه آفاق ، هومن جاوید و خیلی از خوانندگان نامدار دیگر است.

علی اوجی کارگردان حافظ و سفیر بود

اوجی به مدت 6 سال به درخواست مرحوم علی معلم ، کارگردانی جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای هنری معروف به جشنواره حافظ را بر عهده شد

علی اوجی حالا کنار فعالیت های هنری خود سفیر کودکان اوتیسم نیز هست.

نقش موسیقی در زندگی علی اوجی

علی اوجی

موسیقی یک بخش جدانشدنی از علی اوجی است.

موسیقی یک تفکر است، یک جایی است که من بهش معتقدم و فکر می کنم که باید در زندگی من باشد از کار موسیقی کردن لذت می برم و حتما ادامه خواهم داد

ازدواج علی اوجی با نرگس محمدی

علی اوجی و همسرش

علی اوجی در اردیبهشت ماه 96 وقتی که 34 سال داشت با نرگس محمدی ازدواج کرد ، مراسم خواستگاری آنها با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد.

علی اوجی و نرگس محمدی

گفتنی است نرگس محمدی 11 ماه از علی اوجی بزرگتر است.

کدخبر: 1049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟