نمایشگاه خودرو تهران با حضور ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی

نمایشگاه خودرو تهران با نام Tehran Auto Show که یازده سال بلاتکلیف مانده بود، امسال در شهر آفتاب برگزار می‌شود. نمایشگاه خودرو تهران ۱۳۹۵ پس از یازده سال برگزار نشدن، امسال با حضور ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی از روز سه‌شنبه، ۲۶ بهمن‌ماه در مجموعه‌ی نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. 
به نظر می‌رسد امسال در نمایشگاه خودروی تهران، شرکت‌های معتبری از داخل و خارج کشور حضور خواهند یافت. این نمایشگاه با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود. در نمایشگاه Tehran Auto Show قرار است ۲۰۰ شرکت از کشورهای ایران، کره جنوبی، چین، ژاپن، فرانسه، آلمان، ترکیه، اسپانیا، انگلیس، ایتالیا و تایوان حضور داشته باشند.
حضور شرکت‌های سایپا، ایران خودرو، پارس خودرو، رنو، هیوندای، تویوتا، کیا، نیسان، بی‌ام‌و، اسکانیا، ولوو، میتسوبیشی، ام‌جی، ماموت و ام‌وی‌ام در کنار شرکت‌های بزرگ خدماتی در نمایشگاه خودرو تهران می‌تواند جذابیت‌های زیادی را برای بازدید از این نمایشگاه به همراه داشته باشد.
نمایشگاه خودرو تهران با نام Tehran Auto Show روزهای ۲۶ تا ۳۰ بهمن (۵ روز - سه شنبه تا شنبه) از ساعت ۱۲ تا ۲۰ برای بازدید علاقه‌مندان به صنعت خودرو در مجموعه‌ی نمایشگاهی شهر آفتاب (بزرگراه خلیج فارس - جنب حرم امام خمینی(ره)) برگزار می‌شود.
بر اساس گزارش برخی از منابع، در این نمایشگاه‌ها خودروهای جدید شرکت‌های مذکور به نمایش گذاشته خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 244593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟