آدام؛ ارزان ترین محصول اوپل +عکس

جدیدترین محصول اوپل در کلاس خودروهای شهری، آدام نام دارد. اوپل، به‌تازگی اقدام به معرفی نسخه‌ی ویژه‌ای از این خودرو با نام بلک جک کرده است. این خودرو همان‌طور که از نام آن مشخص است، یک مدل خاص است که بخش‌هایی همچون سقف، کاپوت و آینه‌های جانبی آن به رنگ مشکی درآمده‌اند. در داخل کابین نیز به‌طور گسترده‌ای از رنگ زرد استفاده شده است تا نمای آن اسپرت‌تر شود؛ با این وجود قیمت این خودرو در کشور آلمان، معادل ۱۴ هزار و ۹۵۰ یورو خواهد بود.
خودرو (1)
این خودرو به یک پیشرانه‌ بنزینی با حجم ۱.۲ لیتر مجهز است که می‌تواند ۶۹ اسب بخار قدرت تولید کند و مصرف سوخت ترکیبی آن تنها ۵.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است. با این وجود مدل‌های قوی‌تری از این خودرو نیز در دسترس هستند؛ همانند آدام S و آدام Rock S که با پیشرانه‌ی ۱.۴ لیتری توربوی خود می‌توانند تا ۱۴۸ اسب بخار قدرت تولید کنند. امکان سفارش پکیج بلک جک روی این دو مدل نیز وجود دارد و برای آن تنها باید مبلغ ۴۴۰ یورو، مازاد بر قیمت خودرو پرداخت کرد.
این محصول، در بازار Store جهانی قرار است با فیات 500 و نسخه‌های متنوع آن رقابت کند. با توجه به توانایی‌های فیات، باید گفت اوپل آدام نیز برای چنین رقابتی آماده به نظر می‌رسد و تجهیزات بسیاری با خود به همراه دارد. در این خودرو ۳ نوع سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی موجود است که اولی رادیو سی‌دی BT 3.0 به همراه بلوتوث و سی‌دی پلیر را شامل می‌شود و دومی سیستم اینتل لینک R4.0 همراه با اپل کارپلی و اندروید اتو خواهد بود که قیمت آن تنها ۳۵۰ یورو است. آخرین سیستم نیز اینتل لینک Navi 4.0 است که ۸۵۰ یورو قیمت خواهد داشت.
خودرو (2)
سایر امکانات این خودرو، شامل رابط کاربری ویژه‌ی اوپل با نام Opel OnStar، قابلیت اتصال اینترنت 4G LTE و هات‌اسپات کردن وای‌فای و سیستم صوتی اینفینیتی به همراه ۸ عدد بلندگو هستند که با پرداخت هزینه‌ی اضافه حاصل می‌شود.
پیتر کاسپرت، مدیر فروش اوپل، در مورد این خودرو می‌گوید:آدام بلک جک نسخه‌ای ویژه در بین مدل‌های اوپل آدام محسوب می‌شود و استفاده از کاپوت و سقف مشکی‌رنگ در این مدل به هرچه خاص‌تر شدن آن کمک می‌کند و ما اطمینان داریم که این خودرو توجه آن دسته از مشتریانی را که به دنبال یک مدل جدید هستند به خود جلب خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 277799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟