رونمایی از اینراید کامیون خودران T-Pod +عکس

شرکت سوئدی اینراید به‌تازگی یک نمونه اولیه‌ی کامل از کامیون خودران برقی نمایش داده است که در سال‌های آینده در خیابان‌های کشورهای اسکاندیناوی حرکت خواهد کرد. این کامیون عجیب موسوم به T-pod، به‌عنوان یک کامیون برقی خودران و با یک شکل و شمایل کاملا جدید در صنعت حمل‌ و‌ نقل فروخته می‌شود. T-Pod بدون داشتن فضای داخلی برای نشستن راننده، قادر به انتقال حداکثر ظرفیت حمل‌ و نقل است و به گفته اینراید، می‌تواند ۱۵ پالت کالا را تنها با داشتن ۷ متر طول حمل کند.

کامیون خودران
اینراید در طراحی T-Pod یک رویکرد منحصربه‌فرد به کار گرفته و آن را با یک سیستم رانندگی خودران منحصربه‌فرد مجهز کرده است. این طراحی بدین معنا است که کامیون بدون مداخله‌ی انسانی در جاده‌های باریک و پیچیده شهر حرکت می‌کند. این کامیون خودران می‌تواند توسط راننده با کنترل از راه دور خارج از کامیون، کنترل و راهبری شود. اینراید در نظر دارد تا سال ۲۰۱۲ حدود ۲۰۰ دستگاه T-pod در سوئد تولید کند و این پروژه را در مسیری بین گوتبورگ و هلسینگبورگ راه‌اندازی کند.
کامیون خودران

رابرت فالک، مدیر اجرایی اینراید، گفت:
ما اکنون در زمان حیاتی نه‌تنها برای تجارت اینراید، بلکه برای آینده حمل و نقل هستیم. از طریق این تکنولوژی خودران، ما قادر به ایجاد سیستمی برای آینده بوده‌ایم؛ اما این مستلزم شجاعت و تعهد مردم سراسر جهان است. پذیرش این تغییر مسئولیت مردم سراسر دنیا است و این شجاعت است که سیستم T-pod را عملیاتی می‌کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 285959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟