ورود اولین نسخه از پیکاپ جدید آمیکو به ایران

شرکت آمیکو که بیشتر با خودروهای تجاری و مخصوصاً کامیون‌های آن شناخته می‌شود؛ به‌زودی خودروی پیکاپ جدیدی روانه بازار Storeکشورمان خواهد کرد. این وانت دوکابین که در واقع متعلق به شرکت Huanghai چین است؛ با پیشرانه میتسوبیشی و نام آمیکو به بازار عرضه خواهد شد.
خردادماه امسال، خبر عرضه‌ی پیکاپ جدید آمیکو به بازار اعلام شد؛ اما تاکنون خبر جدیدی در این زمینه منتشر نشده بود. به همین علت، شایعاتی مبنی بر مشکل شماره‌گذاری برای این خودرو به گوش می‌رسید، اما روز گذشته، تصویری منتشر شد که اولین محموله این خودرو را در مسیر تهران نشان می‌داد؛ عکسی که به‌نوعی امیدها برای عرضه هرچه زودتر این محصول و تنوع بخشیدن به بازار پیکاپ‌ها را بیشتر می‌کند.

اولین محموله از پیکاپ‌
پیکاپ آمیکو، مجهز به پیشرانه ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر با استاندارد آلایندگی یورو ۵ از گروه خودروسازی میتسوبیشی است که می‌تواند ۱۴۳ اسب بخار قدرت و ۲۰۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند. این خودرو توانایی جابجایی بار ناخالص ۳۱۰۰ کیلوگرم خواهد داشت و مصرف سوخت آن، ۱۰.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. این خودرو از هر دو سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و پایداری الکتریکی (‌ESP) بهره می‌برد و چرخ‌های ۱۷ اینچ روی آن قرار گرفته است. وظیفه انتقال قوای محرکه در این پیکاپ بر عهده جعبه‌دنده‌ی ۳ حالته‌، همراه با دنده سنگین کمکی خواهد بود.
اولین محموله از پیکاپ‌
در بخش داخلی و کابین این خودرو، تجهیزات رفاهی و ایمنی مختلفی مانند دو عدد کیسه هوا برای سرنشینان جلو، تنظیم ۸ جهته صندلی، صندلی‌های چرم، آینه وسط ضد نور بالا، دوربین عقب و کنترل سیستم صوتی از روی فرمان تعبیه شده است. همچنین صفحه نمایشی روی داشبورد خودرو قرار دارد که وظیفه مسیریابی از طریق آن انجام خواهد شد.
اولین محموله از پیکاپ‌
شرکت آمیکو قصد دارد این خودرو را به‌صورت دوگانه‌سوز (بنزین و گاز) به بازار عرضه کند. هرچند این پیکاپ جدید بازار ایران، توانایی رقابت با پیکاپ‌های روز بازار مانند تویوتا هایلوکس را ندارد؛ اما با توجه به قیمت احتمالی زیر ۱۰۰ میلیون تومان آن، قطعا توجه علاقه‌مندان به خودروهای آفرود را به خود جلب خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اولین محموله از پیکاپ‌

کدخبر: 288752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟