قیمت قطعی و شرایط فروش برلیانس C3 کراس اعلام شد

مهدی جمالی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودروی مشهد، زمان پیش‌فروش و قیمت قطعی جدیدترین عضو خانواده برلیانس یعنی C3 کراس را اعلام کرد.
وی با اعلام اینکه پس از تبلیغات انجام شده در مورد این خودرو، تقاضای بسیاری برای برلیانس C3 از طرف مردم مطرح شده است؛ به خبرنگاران گفت:
از ۲۲ مردادماه پیش‌فروش برلیانس C3 با قیمت نقدی و نهایی ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند نسبت به پیش‌خرید این خودرو اقدام کنند. به علت استقبال خوب مردم از این خودرو طی چند ماه گذشته، از واحد تولید درخواست شده است تا با برنامه‌ریزی دقیق، بتوانیم پاسخگوی نیاز تمام مشتریان برای تولید و عرضه کافی این خودرو بوده تا مانند دیگر محصولات سایپا، شاهد تشکیل صف برای ثبت‌نام و خرید این خودرو نباشیم.
برلیانس
برلیانس C3 کراس مانند دیگر اعضای خانواده برلیانس، در شرکت پارس خودرو، زیرمجموعه گروه سایپا تولید و عرضه خواهد شد. بدین ترتیب علاوه بر سری‌های ۲۰۰ و ۳۰۰ برلیانس، حالا C3 نیز به سبد محصولات پارس خودرو و سایپا افزوده شده است.
خودروی برلیانس C3 به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر VVT یا «سامانه زمان‌بندی متغیر سوپاپ» و توان خروجی ۱۰۵ اسب بخار مجهز است و یک جعبه‌دنده ۴ سرعته، وظیفه انتقال نیروی قوای محرکه آن را بر عهده دارد. این خودرو به‌نوعی نسخه مرتفع‌تر H320 است و امکانات و تجهیزات آن با مدل کوچک‌تر خود برابری می‌کند.
برلیانس
از مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
فرمان برقی، سوئیچ بدون کلید، سانروف، عیب‌یاب خودکار، آینه‌های برقی، مولتی‌مدیا، جی‌پی‌اس، سیستم‌های ترمز ضد قفل و دیسکی (ABS و EBD) در هر چهار چرخ و ۲ کیسه هوا مخصوص سرنشینان جلو.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 292491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟