مانور تماشایی و غرش استون مارتین ولکان در ولز +فیلم
حجم ویدیو: 29.34M | مدت زمان ویدیو: 00:03:33

بازی‌های فورزا موتوراسپرت ۷ و گرن‌ توریزمو اسپرت اواخر سال جاری عرضه می‌شوند؛ ولی گویا با کمی ویرایش ویدئویی، الیور جیمز وِب، مشغول تجربه نسخه‌های بعدی این بازی‌ها در کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن است. الیور، راننده مسابقه بریتانیایی و برنده مسابقات لمانز اروپا در سال ۲۰۱۴ است.

استون مارتین ولکان

الیور در گردهمایی ابرخودروها در پیست اَنگِلسی ولز، این فرصت را داشت تا با یکی از تنها ۲۴ ولکان ساخت استون مارتین رانندگی کند. همیشه فرصت دیدن یک خودروی مسابقه‌ای ۲.۳ میلیون دلاری که تمام پیست را به لرزه می‌اندازد، پیش نمی‌آید.
الیور با قرار دادن ولکان در حالت حداکثر قدرت، ۸۲۰ اسب‌ را بیدار کرده است و با پیشرانه ۱۲ سیلندر آن شیطنت می‌کند. همیشه دیدن یک خودرو مسابقه‌ای در پیست لذت‌بخش‌تر از آن است که در گوشه‌ای از گاراژ بماند تا هر روز بر ارزشش اضافه شود. برای افرادی که طرفدار پیشرانه‌های تنفس طبیعی هستند، شنیدن صدای پیشرانه ۷ لیتری ولکان بسیار لذت‌بخش خواهد بود.
اگر از افرادی هستید که طبیعتا موفق به خرید ولکان نشدید، در مزایده مونته‌ری کالیفرنیا یکی از ۳ ولکان ساخته‌شده برای آمریکا، در دسترس شما خواهد بود. این ولکان بنفش‌رنگ، بدون هیچ مشکل فنی و ظاهری است و انتظار می‌رود بین ۲.۳ تا ۲.۷ میلیون دلار قیمت داشته باشد. برای افرادی که مایل به خرج کردن پول بیشتر هستند، استون مارتین بسته حرفه‌ای AMR را پیشنهاد می‌کند.
۴ دقیقه با ۸۲۰ اسب سرکشِ ولکان همراه باشید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294985 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟