تیزر رسمی آکورا ARX-0، منتشر شد + فیلم
حجم ویدیو: 5.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39

تیزر ویدیوی آکورا، توانایی‌های مدل ARX-05 را مخفی نگه می‌دارد؛ اما یک طراحی عجیب و غریب را نشان می‌دهد که دارای یک بال در قسمت جلوی خودرو است. یک ورودی در بالای سقف، هوا را وارد پیشرانه‌ی V6 نصب‌شده در وسط خودرو می‌کند که احتمالا شبیه پیشرانه‌ی ۳.۵ لیتری توئین‌توربوی NSX GT3 است. یک بال بزرگ در قسمت بالای عقب و یک بال در پایین قسمت عقب خودرو قرار دارد. طراحی کلی این خودرو با دیو مارک مدیر خلاق آکورا است؛ اما شرکت آکورا اذعان می‌کند که در حال آماده‌سازی تونل باد وسیعی برای تنظیم شکل بدنه و آیرودینامیک این خودرو است. در زیر بدنه‌، خودرو از یک شاسی اورکا استفاده می‌کند.
هنوز هیچ جزئیاتی در مورد ترکیب رانندگان این خودرو در دست نیست؛ اما به گفته‌ی موتوراسپرت، راننده سابق فرمول یک و برنده‌ی ایندی 500 یعنی خوان پابلو مونتویا ممکن است جزو رانندگان این خودرو باشد. هلیو کاسترونوس هم از رانندگان احتمالی این خودرو است.
آکورا پیش از این با نمونه‌ی اولیه ARX در کلاس‌های LMP1 و LMP2 سری لمانز آمریکا شرکت کرده است و در حال حاضر می‌خواهد در IMSA WeatherTech SportsCar Championship رقابت کند. آکورا در حال حاضر در سری IMSA GTD با خودروی آکورا NSX GT3 رقابت می‌کند.
در ویدئوی زیر که توسط شرکت آکورا منتشر شده است، خودروی مسابقه‌ای آکورا ARX-05 معرفی می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 298167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟