بنتلی 2018 ؛ خودرویی با داشبورد متغیر
حجم ویدیو: 3.49M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

طرح یکی از فناورانه ترین مدل های خودروی بنتلی رونمایی شده است. این خودرو برای نخستین بار دارای داشبوردی با سه ظاهر متغیر و با الهام از خودروهای جیمز باند ساخته شده است. راننده می تواند برحسب نیاز خود از هر یک از این داشبوردها استفاده کند.

داشبورد متغییر
مدل جدید بنتلی سال آتی و با قیمت پایه ۱۶۰ هزار پوند برای فروش عرضه می شود. این خودرو می تواند با سرعت بیش از ۲۰۰ مایل برساعت حرکت کند و به طور کامل در انگلیس ساخته می شود.
به هرحال خودروی جدید ۲۰۱۸Continenal GT نام گرفته است. در نگاه نخست داشبورد خودرو بسیار معمولی و دارای روکش چوبی است. اما با روشن کردن موتور، وسط داشبورد به آرامی به سمت جلو می چرخد و صفحه نمایشی ۱۲.۳ اینچی با ۳ پنجره برای جهت یابی، تلفن و رسانه های مختلف نمایان می شود.
با فشار دادن دکمه ای راننده می تواند از داشبورد سوم استفاده کند که دارای نشانگرهای آنالوگ مانند دمای هوای بیرون، قطب نما و یک سرعت سنج است.

داشبورد متغییر
داشبورد مذکور که دارای موتورهای الکتریکی کوچک است به جعبه گیربکس های کوچکی متصل است. این بخش دارای یک واحد کنترل الکترونیکی مخصوص است.
جالب آنکه داشبور دارای پروانه های خنک کننده داخلی است که دمای موتور و صفحه نمایش را کنترل می کند.
در این خودرو ۲۳۰۰ صفحه مدار، ۸ کیلومتر سیم کشی۹۲ واحد کنترل الکتریکی و ۱۰۰ میلیون خط کد رایانه ای استفاده شده است. این میزان تجهیزات الکترونیکی تقریبا ۱۵ برابر بیش از قطعات داخلی بویینگ 787 Dreamliner است.

داشبورد متغییر
همچنین۲۰۱۸ Continenal GT می تواند در ۳.۶ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر درساعت برساند ودارای موتوری با قدرت ۶۲۶ اسب بخار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 300127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟