با قوه قضاییه‌ای که خواست امام و رهبری است، فاصله داریم

حسین کنعانی مقدم، عضو جبهه ایستادگی با اشاره به عملکرد قوه قضاییه با اشاره به هفته قوه قضاییه ضمن ارزیابی عملکرد این قوه گفت: قوه قضاییه در بحث رسیدگی به تخلفات، جرم Crime و بی‌قانونی مسئولیت سنگینی را برعهده دارد و در همه کشورها این مساله جزو مهم‌ترین مسائلی است که دغدغه همه مردم بر این موضوع متمرکز شده است.

تا رسیدن به قوه قضاییه‌ای که خواست رهبری و امام است فاصله داریم

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به ریاست آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی در قوه قضاییه، گفت: تلاش‌های خوبی در طول ریاست آقای لاریجانی در بحث سازمان‌دهی قوه قضاییه، منظم شدن و قانونمند شدن آن انجام شد. در عین حال که قوه قضاییه به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات و بی‌قانونی‌ها محسوب می‌شود سعی شد با آموزش و سازمان‌دهی و پاکسازی نواقص موجود جبران شود.

کنعانی مقدم با بیان اینکه قوه قضاییه در حال طی کردن مسیر درستی است، ادامه داد: اما ممکن است در این مسیر افراد و اشخاصی باشند که بخواهند در مسیر انحراف و تغییر جهت‌هایی را ایجاد کنند که هم مردم ناراضی باشند و همچنین قوه قضاییه نتواند به رسالت خود عمل کند.

دبیرکل حزب سبز افزود: تا رسیدن به قوه قضاییه‌ای که بتواند تمام مواردی که در قانون Law اساسی و خواست رهبری و امام است را تامین کند، فاصله داریم اما به دلیل اینکه در مسیر درست حرکت می‌کنیم به آن امیدوار هستیم.

نقد قوه قضاییه و مراکز مربوط به آن هیچ اشکالی ندارد

عضو جبهه ایستادگی درباره ضرورت فراهم شدن زمینه نقد قوه قضاییه مانند دو قوه دیگر، گفت: نقد قوه قضاییه و مراکز مربوط به آن هیچ اشکالی ندارد؛ اما در بحث حکم دادن از نظر شرعی و قانونی نمی‌توانیم احکام را مورد اعتراض و نقد قرار دهیم و فصل‌الخطاب همه، قانون است و قوه قضاییه مسئولیت اجرای قانون را دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 279697 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟