طراحی مبلمان ویژه کودک در باغ کتاب

عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در مجموعه فرهنگی باغ کتاب تهران، گفت: سازمان زیباسازی بر اساس وظایف ذاتی خود اقداماتی از جمله طراحی و احداث مبلمان در این مجموعه را انجام داده است.

وی افزود: سازمان زیباسازی شهر تهران متناسب با فضاهای داخلی باغ کتاب و با توجه به میزان مراجعه افرادی که اغلب آنها کودکان هستند، مبلمان ویژه ای، متناسب با بحث کتاب و کتابخوانی طراحی کرده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: با توجه به فضاهای داخلی باغ کتاب تهران، نشیمن گاه این مجموعه نیز با طرحی نو و متفاوت انجام شده است.

علیزاده با بیان اینکه المان ها و مجسمه های این مجموعه متناسب با موضوع کتابخوانی کودک طراحی شده است، گفت: بدون شک وجود مجسمه های شادی که در این مجموعه قرار دارد فضا را برای کودکان و متناسب با روحیه آنان تلطیف می‌کند.

وی با اشاره به نصب آثار منتخبان سومین جشنواره دایره خلاق در فضای باغ کتاب، تصریح کرد: صرف نظر از فضاسازی تبلیغات شهری و محیطی، انتخاب تصاویر و همچنین نقاشی دیواری و نصب پرچم‌ها متناسب با روحیه سایر شهروندان پایتخت و با هدف ارتقای کیفیت سیما و منظر شهر تهران انجام شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خاطر نشان کرد: نورپردازی پل Bridge سیمی تپه‌های عباس آباد توسط این سازمان انجام و همچنین امکانات لازم در این فضا برای حضور شهروندان مهیا شده است.

علیزاده گفت: در فاز دوم مسقف کردن مجموعه باغ کتاب، فضایی برای ورد شاپ ها و کارگاه های هنری توسط سازمان زیباسازی در نظر گرفته می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 280648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟