اسماعیل مهاجر به خاطر دلایل شخصی استعفا داد/ تقدیر معصومه ابتکار از عملکرد مدیرکل محیط زیست گلستان

 

یک منبع آگاه در اداره کل محیط زیست گلستان گفت: خبر برکناری صحت ندارد و برکناری در کار نیست اما استعفاء مدیرکل محیط زیست گلستان توسط خانم دکتر ابتکار مورد پذیرش قرار گرفته است.

وی افزود: در چهار سال گذشته دکتر مهاجر سه بار استعفاء دادند که از سوی سازمان مورد پذیرش قرار نگرفت و آخرین استعفاء وی آذرماه یا آبان سال گذشته تقدیم سازمان شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مدت ۳۰ سال فعالیت مهاجر در سازمان به پایان رسیده و ایشان بازنشسته شده اند و اصلا موضوع برکناری مطرح نیست.

پرتال سازمان حفاظت محیط زیست نیز در واکنشی دیرهنگام با تیتر «استعفا دلیل تغییر در مدیریت محیط زیست استان گلستان» به این حواشی واکنش داد.

در این خبر آمده است: بر خلاف استنباط برخی رسانه ها، موافقت ابتکار با استعفای اسماعیل مهاجر مدیرکل موفق محیط زیست استان گلستان، در پی استعفای بهمن ماه سال گذشته وی صورت گرفته است.

از آنجا که خبر استعفای دکتر اسماعیل مهاجر مدیرکل سابق استان گلستان در برخی رسانه ها همراه تعابیر و برداشت های نادرست منتشر شده است، روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد موافقت معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با استعفای اسماعیل مهاجر مدیرکل موفق محیط زیست استان گلستان درپی استعفای بهمن ماه سال گذشته وی بنا بر دلایل شخصی و تقاضای مکرر او برای کسب موافقت ریاست سازمان حفاظت محیط زیست در نوبت های متعدد، بوده است که مورد موافقت ابتکار قرار گرفته است.

مراسم تقدیر و تشکر از مدیر کل سابق حفاظت محیط زیست استان گلستان به زودی برگزار خواهد شد.

معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اما در توئیتر و صفحه اینستاگرام Instagram خود به نحو کم سابقه ای از یک مدیر استانی تجلیل کرد.

او در توئیتر تقدیر از اسماعیل مهاجر او را "ناجی جنگل ابر و پارک ملی گلستان" خطاب کرد.

ابتکار در اینستاگرام نیز با انتشار عکسی از مهاجر و خود در یک روز برفی در جاده جنگل ابر از تلاش های او در این راه تقدیر کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ابتکار1

ابتکار

کدخبر: 284592 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟