اعلام محدودیت های ترددی برای خودروی های کاربراتوری

سعید قیصر، مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور در حاشیه برگزاری نوزدهمین مجمع عمومی این اتحادیه گفت: از ابتدای شهریور ماه سال جاری خودروهای کاربراتوری نمی‌توانند به محدوده LEZ وارد شوند.

وی در خصوص مصوبات برگزاری نوزدهمین مجمع عمومی اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور نیز گفت: برابر آنچه که در اساسنامه اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور ذکر شده است باید مجمع عمومی در تیرماه هر سال برگزار شود که یکی از مباحث مورد بررسی در آن قطعا تفریغ بودجه هر سال خواهد بود.

وی افزود: بر همین اساس در نوزدهمین دوره این مجمع تفریغ بودجه سال 1395 مورد بررسی قرار گرفت و با مبلغی معادل 37 میلیارد ریال و با 25 درصد افزایش درآمد نسبت به آنچه که در بودجه پیش بینی شده بود محقق شد.

وی ادامه داد: در نوزدهمین دوره مجمع، گزارش حسابرسی اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور نیز برای سال 1395 قرائت شد که به تصویب اکثریت اعضاء رسید و در جمع‌بندی‌ها این گزارش حسابرسی مطلوب ارزیابی شد.

وی تاکید کرد: در این مجمع در ارتباط با سرمایه اعضای اتحادیه نیز مقرر شد سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور با پرداخت دو میلیون ریال نسبت به افزایش سرمایه خود اقدام کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 284638 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟