باران رگباری میهمان 7 استان

مرتضی ضرابی کارشناس سازمان هواشناسی، اظهار داشت: روز گذشته شاهد بارش باران در شمال کشور،خراسان شمالی و ارتفاعات البرز بودیم. در استان گلستان بارش ها بسیار خوب بود و در مینو دشت این استان، 30 میلیمتر بارش باران گزارش شد.

وی ادامه داد: پیش از این در مورد بارش سیل آسا در نیمه مرداد در شمال شرق کشور هشدار داده بودیم. امروز برای خراسان شمالی بارش رگباری پیش بینی می کنیم.

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور خبر داد و افزود: این سامانه در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی فعال می شود.

ضرابی با اشاره به اینکه در خوزستان کاهش دما رخ می دهد اما ممکن است گرمای هوا در برخی نقاط این استان تا 51 درجه، برسد، گفت: تهران روز گذشته 3 درجه، البرز4 درجه، اصفهان و قزوین 4 درجه خنک شده اما سنندج به علت وجود گرد و غبار 4 درجه گرمتر شد.

وی در مورد وضعیت جنوب شرق کشور گفت: امروز شاهد وقوع طوفان شن به علت افزایش سرعت باد در جنوب خراسان جنوبی و مناطق شمالی سیستان وبلوچستان هستیم. بهتر است افراد ساکن این مناطق امروز کمتر از خانه خارج و در فضای باز قرار نگیرند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 288979 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟