محمدرضا غلامی با اعلام این مطلب گفت: اجرای برنامه های خلاقانه و تبلیغات محیطی و ثبت نام منظم تورهای تابستانی می تواند در استقبال مردمی برای شرکت در این برنامه ها بسیار موثر باشد.

وی همچنین یادآور شد: با همیاری اداره آموزش و پرورش و با هماهنگی اداره آموزش های شهروندی منطقه، تورهای ویژه ای برای دانش آموزان در تابستان 96 در مدارس سطح منطقه برگزار خواهد شد که در این برنامه ها به بحث آموزش و فرهنگ سازی موضوعات شهری نیز توجه ویژه ای شده است.

معاون شهردار منطقه 7 در پایان خاطرنشان کرد: در برگزاری این تورها به مقوله زمان بندی و پذیرایی نیز توجه شده که کلیه تورها مطابق با برنامه زمان بندی از ساعت 8:30 تا 16:30 برگزار می شود.

وی در ادامه از برگزاری سومین دوره مسابقه ادبی جایزه سپیدار با موضوع محیط زیست در این منطقه خبر داد و افزود: با توجه به وضعیت رو به افول منابع طبیعی و محیط زیست، یاری کلیه اقشار جامعه به ویژه شهروندان و نوجوانان یک امر ضروری است. از همین رو برای بهره برداری از پیشنهادات و طرح های خلاقانه مردمی، سومین دوره از جایزه سپیدار در منطقه 7 برگزار خواهد شد.

غلامی یادآور شد: در این مسابقه شرکت کنندگان زیر 17 سال می توانند آثار محیط زیستی خود را در قالب داستان و شعر به صورت فردی و گروهی همراه با کپی یا فایل اسکن شده شناسنامه خود به آدرس sepidar@entesharat.com و یا به نشانی: تهران، مطهری خیابان میرعماد، پلاک 24 شرکت انتشارات فنی ایران ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار تا 15 مرداد 1396 بوده که به نفرات برتر در هر زمینه یک دستگاه تبلت و لوح افتخار اهداء خواهد شد.

به گفته معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه 7، شرکت کنندگان می توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت سپیدار www.speidaresabz.com یا کانال تلگرامی @sepidaraward مراجعه کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 289095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟