سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس Police راهور تهران، اظهار داشت: به منظور برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری در روز شنبه(14 مردادماه) پلیس راهور تمهیداتی را پیش بینی کرده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در روز شنبه عوامل پلیس به صورت 100 درصد در آماده باش به سر می‌برند؛ همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه سنگین و غیر سنگین در کل شهر تهران در روز شنبه از صبح تا پایان شب ممنوع است.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: آن دسته از کسانی که فردا قصد تردد در شهر تهران را دارند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند، چرا که با توجه به تردد سران کشورهای خارجی در معابر بزرگراهی هم به صورت مقطعی تا 12 شب و تا پایان روز مراسم محدودیت اعمال می شود.

سرهنگ عابدی در پایان به ممنوعیت تردد در برخی معابر اشاره کرد و گفت: از ساعت 12 در مسیر غرب به شرق خیابان جمهوری از تقاطع استانبول محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین فردوسی به شمال و خیابان انقلاب خواهد بود، همچنین از ساعت 12 در خیابان مجاهدین از تقاطع خیابان ایران به سمت غرب محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین خیابان زرین خامه خواهد بود و از ساعت 12 در مسیر شمال به جنوب خیابان ابن سینا در تقاطع فخر آباد محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین خیابان شهید مشکی خواهد بود. همچنین در مسیر جنوب به شمال خیابان دیالمه در خیابان امیرکبیر محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین خیابان امیر کبیر به سمت غرب خواهد بود.همچنین تمامی معابر منتهی به خیابان دیالمه و آجانلو از مسیر شرق به غرب از ساعت 12 مسدود خواهد شد و تردد هرگونه خودرو و موتورسیکلت از ساعت 12 در مسیرهای اعلامی ممنوع است. از ساعت 20:30 روز شنبه (14 مردادماه) مسیر جنوب به شمال خیابان یمن مسدود و مسیر جایگزین چمران به غرب و کچویی خواهد بود.از ساعت 20:30 مسیر غرب به شرق خیابان رشید الدین فضل اله از ابتدای خیابان جدید الاحداث (خیابان غربی پارکینگ طبقاتی نمایشگاه) مسدود و مسیر جایگزین چمران و کچویی خواهد بود. منبع: باشگاه برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 290152 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟