منتخبین شورای شهر یزد در سفر به اصفهان چه دیدند؟

جمعی از منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد ضمن بازدید از شهر اصفهان و اشاره به حضور این شهر در کنار یزد و شیراز به عنوان مثلث گردشگری، معتقدند این مثلث همکاری‌های متقابل و ارزنده‌ای را به دنبال دارد و بهره‌گیری از تجربیات یکدیگر، موجب تعامل و توسعه همه جانبه شهرها می‌شود.

بازدید از محل اجلاس جهانی شهر اصفهان با حضور مشاورین و پیمانکار طرح، زمینه آشنایی منتخبین شورای شهر یزد با روند اجرای طرح را فراهم کرده است.

همچنین در این سفر ساخت پیاده راه تفریحی، پارک بازی شهر، سیتی سنتر اصفهان، طرح مدرن شهر خلاق و مرکز خلاقیت و تفکر شهرداری اصفهان و مراحل پیشرفت اجرای نمایشگاه بین المللی از دیگر طرح‌هایی بود که مورد بازدید منتخبین شورای اسلامی شهر یزد قرار گرفت.

بازدید از طرح شهرک سلامت اصفهان و بررسی روند همکاری‌های متقابل با شهر یزد به عنوان قطب پزشکی کشور از دیگر دستاوردهای این سفر بود .

منتخبین شورای اسلامی شهر یزد در ادامه سفر خود ضمن دیدار با چند تن از اعضای جدید شورای شهر اصفهان بر همکاری و برگزاری نشست های تخصصی در حوزه مسائل شهری و گردشگری و تعامل بیشتر تأکید کردند.

همچنین در بخش دیگری از این سفر شهردار اصفهان اطلاعاتی در مورد فعالیت‌های مختلف در زمینه ورزش Sport و سلامت ارائه کرد که به دنبال این گزارش ها منتخبین شورای شهر یزد از فضاهای ایجاد شده پیاده راه و خط های مخصوص عبور دوچرخه در خیابان‌های مرکزی اصفهان بازدید کردند.

جاده سلامت، مراکز تفریحی آموزشی همچون باغ پرندگان، طرح در حال ساخت پردیس فرهنگی هنری اصفهان، ایجاد فضاهایی با معماری ارگانیک و پل Bridge های ساخته شده با اختلاف سه سطح در شهر اصفهان از دیگر طرح های بازدیدی جمعی از منتخبین یزد بود .

گفتگو با استاندار اصفهان در خصوص جهانی شدن یزد و همکاری‌های گردشگری، شرکت در نشست نحوه احیای بافت تاریخی میدان عتیق با حضور شهردار و گفتگو با دکتر ساسان استاد دانشگاه با موضوع جهانی شدن، افق های فرهنگی و اقتصاد شهری از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه جمعی از منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد بود .

گفتنی است؛ بازدید از شهرهای شیراز ، مشهد و کرمان، همکاری و حضور شوراهای دیگر شهرهای کشور در یزد از جمله برنامه‌های منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد تا شروع رسمی این دوره است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 290435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟