پایش‌های اجتماعی آنگونه که باید عملی نشده است/تقاضا برای آرامش و نشاط زیاد است

سیاوش شهریور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران، با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان تهران گفت: بی تردید باید سیمای جامعه شناسایی شود و مبنای سیاستگذاری‌ها قرار گیرد. شادی آفرینی در جامعه جزو سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران است و در این مسیر باید به اشتغال و رفاه شهروندان توجه جدی داشته باشیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با تاکید بر لزوم توجه ویژه به موضوعاتی چون اشتغال و رفاه شهروندان به ویژه جوانان برای شادی آفرینی در جامعه افزود: نباید در هیچ مرحله ای از معضلات و آسیب های اجتماعی غفلت کنیم.

وی افزود: ضرورت دارد مسئولین و مدیران حوزه های اجتماعی و فرهنگی جامعه به حوادث Accidents و آسیبهای اجتماعی توجه ویژه داشته باشند. جلب اعتماد جامعه برای برنامه ریزی ها و حتی قانونگذاری اهمیت دارد و لازم است از نگاه تک بعدی و اینکه مسایل را با علم هراسی رصد کنیم پرهیز شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران تاکید کرد: باید سیمای شهر را به درستی شناسایی کنیم و از شناسایی‌های درست در برنامه ریزی ها بهره بگیریم. سیمای جامعه با نگاهی که از نظر جهان بینی و اعتقادات در جامعه وجود دارد فاصله دارد بر همین اساس شاهد رشد مشکلات هستیم لذا لازم است با همکاری دستگاه های مسئول در بخش اجتماعی و فرهنگی آسیب ها شناسایی و راه حل هایی برای رفع آنها اتخاذ شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 290494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟