ساماندهی سرویس مدارس / والدین مسیر رفت و آمد فرزندانشان را کنترل می کنند

کامیاب صدری رئیس انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران، درباره روند ساماندهی سرویس مدارس اظهار کرد: اکنون سامانه سرویس مدارس برای ثبت نام فعال است. اولیاء پس از مراجعه به مدرسه رمز عبوری دریافت می‌کنند و در سامانه، مسیر رفت‌وآمد فرزندشان را مشخص و قطعی می‌کنند.

وی افزود: اولیاء باید بر حسب نرخ سال گذشته، ۴۰ درصد مبلغ را به صورت علی‌الحساب واریز کنند. مابه‌التفاوت نرخ نهایی را پس از اعلام رسمی از سوی شورای شهر تهران به مدارس ابلاغ می‌کنیم.

رئیس انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران با بیان اینکه امسال برنامه جدیدی داریم که بخشنامه آن تهیه شده و در حال رفع مشکلات اجرایی آن هستیم اظهار کرد: قصد داریم درگاه اینترنتی بر روی حساب مدارس و ویژه سرویس مدارس ایجاد کنیم. این اقدام بیشتر جنبه نظارتی دارد و والدین می‌توانند میزان دقیق پرداخت هزینه بر حسب مسافت را مشاهده و رسید دریافت کنند.

صدری ادامه داد: علاوه بر این امکان نظارت در شورای انجمن مدرسه و در سطح منطقه و استان هم تقویت می‌شود. تلاش می‌کنیم تا مهر یا آبان ماه این کار را به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه به مدارس اعلام کرده بودیم امسال باید از پیمانکارانی استفاده شود که روی خودروی خود جی. پی. اس نصب کرده باشند افزود: اگر جی. پی. اس روی سرویس‌های مدارس نصب شود خانواده‌ها حمل و نقل فرزند خود را از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی رصد می‌کنند و حتی اگر فردی اضافه سوار خودرو شود سامانه نشان می‌دهد و در واقع یک امنیت نسبی ایجاد می‌شود.

رئیس انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران با بیان اینکه این برنامه در دستور کار است و مدتی است آن را شروع کرده‌ایم گفت: تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک این طرح اجرایی شود و شاهد نصب جی. پی. اس بر روی کلیه سرویس مدارس باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 291932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟