ماجرای واکنش ساجدی نیا با عاملان سردادن شعار در تشییع آیت الله رفسنجانی

حسن هاشمی استاندار تهران در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید پلیس Police تهران بزرگ افزود: هر جایی نقش ها را به مردم دادیم موفق بودیم، آن جنگ ٨ ساله با کمک مردم و فرماندهی امام راحل بود.

هاشمی با بیان اینکه در نظم و امنیت جامعه و اقتصاد راهی نداریم که کار را به مردم واگذار کنیم گفت: اگر کار به مردم سپرده شود موفق می شویم، زیرا نظام ولایی است و اگر در کنار مردم باشیم و امنیت انها را برقرار کنیم، موفق هستیم.

وی افزود: وقتی در ١٧ شهریور ٩٢ به استانداری تهران امدم، تعامل، همکاری و اعتماد را وارد استان تهران کردیم تا وحدت حاصل شود. در خدمت کردن نباید نزاع باشد و این خدمت توفیقی است که خداوند در اختیارمان قرار می دهد.

استاندار تهران با اشاره به ٤ سال مسئولیت در تهران گفت: در این مدت در شورای امنیت تهران هیچ مشکلی نداشتیم.

وی اضافه کرد: برخورد فیزیکی به هیچ وجه نباید باشد مگر اینکه کسی بخواهد امنیت را خدشه دار کند. کدام نشست و جلسات و همین موضوعات صنفی در تهران برگزار شد و هیچ مشکلی نداریم.

هاشمی گفت: در تهران تمام مسئولان، ابتدا شهروند تهران هستند و کار در پایتخت با استانهای دیگر متفاوت است، حضور این عزیزان در تهران را باید غنیمت بدانیم.

وی گفت: در تمام بخش ها متاسفانه در سالهای گذشته تهران را فراموش کرده بودند و رتبه کشوری قضایی و جاهای دیگر پایین بود اما این یکدلی باعث کمک به حل مشکلات شد.

وی با اشاره به اینکه تهران ٥٠ درصد مالیات کشور را تامین می کند گفت: هر سال بین ٥ تا ٧ هزار میلیارد تومان افزایش درامد در تهران داریم اما یک ریال ان به تهران داده نمی شود.

استاندار تهران با اشاره به برگزاری مراسمات مختلف در تهران گفت: در مراسم تحلیلف ریاست جمهوری تمام ریزه کاری ها دست ناجا بود، انتخابات ٢٩ اردیبهشت ماه بدون کوچکترین مشکلی در تهران برگزار شد.

وی گفت: به عنوان نمونه در مراسم تشییع حضرت آیت الله رفسنجانی عده ای شعارهایی سر دادند، اما سردار ساجدی نیا شخصا با آنها صحبت کرد و آنها را به وحدت دعوت کرد.

هاشمی از زحمات تمام فرماندهان انتظامی تهران تشکر کرد و برای فرمانده جدید پلیس پایتخت آرزوی موفقیت کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 292646 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟