اردوگاه شهید میرحسینی به هیچ شخصی واگذار نشده است

ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در سیصد و هفتادمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در پاسخ به اظهارات اعضای شورای شهر، اظهار داشت: مالک هتل شیان، زمینی را به منظور خریداری به سازمان بازنشستگی شهرداری تهران پیشنهاد داده بود تا بتواند هتل خود را به این زمین منتقل کند، اگرچه تعهد داده بود که مجوز کمیسیون ماده 5 برای بارگذاری را بگیرد، اما موفق به دریافت مجوز نشد، به همین منظور قرارداد منتفی و هیچ زمینی توسط سازمان بازنشستگی شهرداری تهران خریداری نشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به واگذاری طبقه منفی یک برج میلاد افزود: آن جا پیش از این به عنوان بخش اداری استفاده می‌شد و اخیرا هم که ساختمان اداری برج میلاد تکمیل شده، سرمایه‌گذار اعلام کرده که قصد سرمایه‌گذاری برای کودکان در این طبقه را دارد و طرحی را از خارج کشور نیز برای این محل ارائه داده است.

امانی اضافه کرد: هیئت مدیره برج میلاد 10 ماه گذشته این طرح را پذیرفت و قبول کرد که سرمایه‌گذاری لازم در این محل انجام شود.

وی با بیان اینکه‌ با وجود قرارداد منعقد شده، هنوز زمینی واگذار نشده است، تصریح کرد: اعضای دوره بعدی شورای شهر تهران می‌توانند در این زمینه تصمیمی اتخاذ کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران خطاب به حقانی گفت: هفته گذشته گفته بودید که شهرداری تهران در حال فروش ایستگاهی در منطقه ۸ است که بنده آن را پیگیری کردم و مشخص شد 550 متر زمین در این منطقه متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بوده که سند مالکیت آن دست ستاد اجرایی است و این را به شخص حقیقی فروخته است.

امانی ادامه داد: آن زمین خالی بود، به همین منظور شهرداری تهران در آن درخت کاشته است.

وی تاکید کرد: این زمین هرگز برای شهرداری نبوده و در اختیار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرار داشته است.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به اردوگاه شهید میرحسینی افرزود:‌ اردوگاه شهید میرحسینی به هیچ شخصی واگذار و فروخته نشده و تنها برای بهره‌برداری و نگهداشت این اردوگاه به بخش خصوصی واگذار شده است.

امانی خطاب به حقانی گفت: اگر قرارداد و سندی وجود دارد، آن را به بنده بدهید تا موضوع را بررسی کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 296639 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟