به نقل از روابط عمومی انجمن چشم پزشکی ایران، دکتر علی صادقی طاری، اظهارداشت: کنگره امسال همچون سال‌های قبل با هدف ارتقای سطح علمی چشم پزشکان کشور و آشنایی با تازه‌ترین دستاوردهای علمی و فنی دنیا در حوزه چشم پزشکی، برگزار می‌شود.

عضو هیئت مدیره انجمن چشم پزشکی ایران، همچنین به ره آوردهای پژوهشی چشم پزشکی ایران در کنگره امسال اشاره کرد و افزود: افزایش آگاهی پرستاران به مسائل قانونی در حوزه پرستاری، از دیگر اهداف کنگره است.

صادقی طاری با عنوان این مطلب که در کنگره بیست و هفتم تمامی زمینه‌های چشم پزشکی مورد بحث قرار می‌گیرد، ادامه داد: گروه‌های هدف در این کنگره شامل چشم پزشکان، پزشکان متخصص، پرستاران، پزشکان عمومی، کارکنان اتاق عمل، بینایی سنج ها، پیراپزشکان و دانش آموختگان رشته‌های مرتبط است.

وی با اعلام اینکه آخرین مهلت ارسال مقالات به کنگره ۳۱ مرداد ۹۶ است، افزود: تاکنون ۱۶۶ مقاله ارسال شده که تا زمان مهلت ارسال، تعداد مقالات افزایش خواهد یافت.

دبیر اجرایی کنگره بیست و هفتم انجمن چشم پزشکی ایران با بیان این مطلب که کنگره امسال تاکید ویژه بر روی تشخیص تست‌های بالینی و درمان انواع آب سیاه خواهد داشت، تاکید کرد: ۶ گروه فوق تخصصی شامل قرنیه، ویتره و رتین، گلوکوم، پلاستیک و ترمیمی چشم، استرابیسم و نوروافتالمولوژی و یووئیت، در کنگره امسال طبق روال همیشگی حضور فعال دارند.

صادقی طاری با عنوان این مطلب که نخبگان چشم پزشکی در کنگره امسال جلسات متعدد علمی برگزار می‌کنند، گفت: در کنگره بیست و هفتم، ۱۱ سمپوزیوم و ۳۰ کارگاه خواهیم داشت.

وی با اعلام اینکه یک روز فوق تخصصی به همراه یک برنامه برای چشم پزشکان جوان خواهیم داشت، افزود: برنامه علمی پرستاری نیز روز سوم کنگره برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی کنگره همچنین از حضور میهمانانی از کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی در کنگره امسال خبر داد و گفت: امسال میهمانانی از آمریکا، هند، اوکراین، فرانسه و... خواهیم داشت که از اساتید رشته‌های مختلف چشم پزشکی هستند.

صادقی طاری افزود: برخی از میهمانان، چشم پزشکان ایرانی مقیم آمریکا هستند که در کنگره امسال شرکت می‌کنند.

بیست و هفتمین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران، ۱۳ الی ۱۶ آذر ۹۶ در مرکز همایش‌های رازی تهران برگزار می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 296765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟