الهه عطایی مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی به منظور ایجاد بسترهای لازم برای مهارت آموزی، کسب تجربه، شکوفایی توانایی‌ها و استعدادها و غیره برای دختران تهرانی در سرای محلات، مراکز شهربانو و شهردخت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این فعالیت ها با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی_اسلامی، احترام به والدین، سلامتی جسمی و روحی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی، کاهش اضطراب، توانمندسازی و توسعه اجتماعی دختران و غیره انجام می‌شود.

عطایی در خصوص تشکیل کارگاه‌های آموزشی تحکیم بنیان خانواده افزود: با توجه به اینکه بیشترین علت طلاق در 5 سال ابتدای زندگی به دلیل عدم شناخت زوجین از یکدیگر و عدم آشنایی با مهارت‌های زندگی اتفاق می‌افتد، کارگاه‌های آموزشی با رویکرد توانمندسازی زوج‌های جوان، کسب آموزش و مهارت‌های لازم برای همسرداری، حل تعارضات و مدیریت زندگی خانوادگی برگزار می‌شود.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: این اداره کل در نظر دارد حین برگزاری کارگاه‌های مذکور، میزان مشارکت، نیازهای مخاطبان و مشکلات زوج‌های جوان را جمع بندی کند تا در برنامه‌ریزی‌های آینده برای گروه مخاطب زوج‌های جوان و پیش بینی برنامه‌های گسترده تر، با مطالعات دقیق تر و کاربردی تر اقدام کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 296895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟