پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی

محسن فتاپور سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی تهران، با اعلام این خبر تصریح کرد: رشته های تحصیلی تربیت مربی پیش دبستان، مددکاری اجتماعی _خانواده، مددکار اجتماعی _کودک، مددکار اجتماعی_مراکز اورژانس، مدریت رفاه اجتماعی، آسیب شناسی اجتماعی پیشگیری از اعتیاد رشته های تحصیلی مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی تهران جهت پذیرش دانشجوی کارشناسی در نیم سال اول تحصیلی 97-96 (ترم مهرماه)، را تشکیل می دهند.

فتاپور به روش گزینش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی تهران اشاره کرد و گفت: گزینش دانشجو در این مرکز آموزشی همچون سایر مراکز آموزش علمی کاربردی زیرمجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد. بر این اساس گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی مرکز براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر کاردانی و سهمیه‌های آزاد، شاغل، ایثارگران، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

وی به شرایط ثبت‌نام از متقاضیان اشاره کرد و گفت: داوطلب متقاضی شرکت در پذیرش مقطع کارشناسی نیم سال اول تحصیلی 97-96(ترم مهرماه)، باید ابتدا با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرسwww.sanjesh.org، نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و مطالعه دقیق آن اقدام کند. پس از آن کارت اعتباری مربوطه را به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد از پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور خریداری و با تهیه مدارک مورد نیاز که مشروح آنها در دفترچه راهنمای ثبت نام ذکر شده است، نسبت به ثبت نام خود اقدام کند.

به گفته، سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی تهران، علاوه بر تمامی دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی، همچنین دانش‌جویان ترم آخر کاردانی که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریورماه سال جاری موفق به اخذ مدرک کاردانی خواهند شد، نیز مجاز به انتخاب کدرشته محل هستند.

محسن فتاپور به داوطلبان ثبت نام توصیه کرد: مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم‌افزاری ثبت نام وارد کنند.

وی افزود: همچنین راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت‌نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه کنند.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی تهران تاکید کرد: داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده ۶ رقمی و کدپیگیری ۱۶ رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 296975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟